luni, 12 mai 2014

Colierele statement din colectia mea

Desi nu m-au atras inca de la inceput, colierele statement mi-au castigat simpatia si m-au facut sa imi cheltui usor usor toate economiile.Primul care mi-a deschis apetitul catre bijuteriile de acest fel, a fost colierul primit cadou de la Denisa Matei si va spun sincer ca este minunat, finut si perfect pentru tinutele all in white sau terne care au nevoie de o pata de culoare.Verdele din care este confectionat este preferatul meu!


Cel de al doilea colier pe care il detin in acest moment este cel cu pietre colorate de la Choies pe care vi l-am mai prezentat in tercut si care spuneam ca ma deranjeaza atunci cand il port, dar zau ca merita!Este foarte impunator, deosebit si chiar foarte ieftin.Marea majoritate a accesoriilor de pe site-urile chinezesti sunt foarte ieftine si merita cu adevarat investitia.Cel de al treilea colier este la fel de simpatic, insa eu l-am dorit simplu doar cu pietrele de culoare aurie, insa l-am primit altfel, insa nu m-a deranjat acest lucru, ci neprofesionalismul firmei Foymail care nu mi-a mai raspuns la mesaje si nici nu a mai livrat restul comenzilor pe care le-am realizat la ei.Nici pana astazi acestia nu isi onoreaza comenzile online ale cumparaturilor deci nu vi-l recomand pentru un shopping relaxat si lipsit de incidente.

2 comentarii: