miercuri, 7 mai 2014

Colt de rai la tine acasa

Desi este abia miercuri, pot spune ca weekend-ul a si venit pentru ca o mica problema legata de masina, ne-a pus pe drumuri si astfel am decis ca este momentul sa mergem acasa pentru cateva zile sa ne punem totul in ordine.Sunt asa de fericita ca dupa 2 examene grele am in sfarsit ocazia sa ma odihnesc asa cum merit!
Nu as fi crezut vreodata ca imi va fi atat de dor de casa parintilor vara, cand de obicei preferam sa plec cat mai departe si sa nu ma mai intorc deloc acasa, insa cred ca varsta dar si stresul si-au spus cuvantul astfel ca doar acolo ma simt cu adevarat linistita...

Gradina de vara a bunicilor a fost insa cea mai frumoasa descoperire din acest an pentru mine!Stand la casa, mai mereu isi gasesc ei cate una alta de facut prin gradina, dar ce au facut in acest an cu ea, chiar m-a dat pe spate pentru ca nu ma asteptam la mari schimbari din partea lor.

Bunicul nu este de felul lui o persoana mai rece, care cu greutate reuseste sa exprime dragostea pe care o poarta celor din jur insa noi stim cat de mult ne iubeste in ciuda racelii sale si cate ar face pentru noi pentru a ne fi bine, dar ce a facut de aceasta data pentru femeile cele mai importante din viata lui, chiar ne-a dat pe spate! Fiind mai tot timpul atent la detalii, nu a ramas indiferent la auzitele mele cand am spus ca mi-as dori sa am o gradina plina cu flori, frumos amenajata in care sa-mi petrec verile linistita citind o carte sau discutand cate una alta cu ale mele dragi prietene, si cu gandul la mine dar si la mama si bunica mea care adora sa petreaca timpul la un ceai in curte, a comandat de pe internet (am bunici moderni ce sa mai zic!) niste soiuri foarte interesante de flori si pomi pe care i-a plantat imediat ce le-a primit, la care a adaugat o serie de mobila de gradina pentru a creea un colt de rai la propriu in spatele casei, dupa ce a acoperit mai intai tot pamantul dezgolit cu gazon gradina Cluj pentru ca spatiul verde pentru activitatile in aer liber pline de farmec si racoare.

A transformat complet aspectul intregii curti si parca nici acum nu ne vine a crede cat de frumos este totul!E mai ceva ca un colt de rai, un loc minunat in care sa-ti inviti prietenii sa va distrati la soare sau sa rasfoiti revistele preferatele cu mama si bunica voastra...Este o adevarata incantare sa citesti o carte pe sezlongul moale din gradinita, la umbra copaceilor micuti, ascultand sunetul produs de buburuze si vrabiute care se tot agita...Iar parfumul florilor te incanta la orice pas si te fac sa te simti ca intr-o poveste si nici nu te-ai gandi ca esti defapt intr-o curte micuta in mijlocului agitatiei orasului!Aproape ca nici nu imi vine sa mai plec de acasa de aici si este pentru prima oara cand spun ca la bunici chiar ca este cel mai bine si mai frumos loc de petrecut vacantele dar cred ca stiti cu totii asta deja, mai ales cei care mai aveti inca bunici in viata si va fac toate poftele indiferent de varsta, asa-i dragilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu