joi, 22 mai 2014

Curatenie generala pentru o afacere de succes!

Cat de bine este sa nu mai ai ore la facultate si proiecte!Aproape ca nu imi vine a crede ca am atat de mult timp liber pentru mine, asa ca astazi imi doresc sa plec in cautarea de hainute dragute, si in special rochii.Alaturi de prietena mea cea mai buna, am pus la cale un plan super interesant de shopping si ne-am ales cu atentie magazinele in care vor intra special pentru a economisi banutii dar si pentru a ne alege produse cat mai variate si la preturi mici.Desigur ca nu vom ocoli nici mall-urile insa pe acestea le vom vizita mai spre seara pentru ca in acest moment stiu ca se realizeaza o intretinere si curatenie spatii comerciale lunara.
Nu suport locurile in care totul miroase a mancare, pentru ca in timp hainele prind miros si nu imi place nici macar sa intru in magazinele de langa food court tocmai din aceasta cauza.Nu ma deranjeaza faptul ca pe tot timpul curateniei unele magazine sunt inchise pentru ca imi place sa ma plimb intr-un mediu cat mai frumos, curat si care are nu are un miros neplacut.

De multe ori am fost in magazine cu vitrine superb aranjate, iar cu promotii tentante si pline de preturi mici, dar ce am gasit acolo nu era tocmai pe gustul meu pentru ca desi pe dinafara totul arata ingrijit, inauntru era un haos total, ca si cand vitrina era doar pentru o prima impresie placuta, iar restul prea putin conta ori treburile nu asa se fac!Cand iti doresti ca magazinul tau sa aiba succes iar cumparatorii sa dea navala la tine, este important sa te intereseze atat aspectul fizic al acestuia cat si curatenia din interior si exterior in egala masura.Si daca nu ai timp de toate acestea, poti oricand cere ajutorul unei firme specializate in curatenie si totul va fi cu mult mai simplu si mai usor in acest fel, iar tu ca si proprietar vei scapa de cheltuieli inutile pentru aparatura specializata in realizarea curateniei, vei castiga mai mult timp pentru ca sa iti desfasori activitatea, si mai important, nu iti vor afecta orele de lucru pentru ca cei ce ofera astfel de servicii, te pot ajuta la orice ora, si vor fi extrem de discreti!Cred ca este cea mai buna solutie pentru un look ireprosabil al magazinului tau si daca stai sa te gandesti, nu este nici foarte costisitor acest tip de serviciu si doar beneficii are!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu