vineri, 2 mai 2014

De weekend

Ce faceti dragilor?Cum ati petrecut in aceasta mini vacanta de 1 Mai pe care am prins-o zilele acestea?
Ati plecat la mare, la munte, sau ati stat acasa impreuna cu familia?
Pentru mine si prietenii mei, ziua nu a inceput foarte extraordinar, ba chiar intr-o atmosfera plina de plictiseala datorita numeroaselor lucrari ce trebuiau duse la indeplinire pana la finele acestei saptamani, insa nu ne-am lasat coplesiti de situatie, si ne-am oferit o pauza bine meritata de la munca (dupa ce ne-am stabilit un orar pentru a nu ramane in urma cu nimic), si am plecat o fuga intr-o statiune montana din apropierea noastra, unde ne-am cazat in case din lemn precum cele de la mare, din statiunea Costinesti care imi aduc aminte de verile toride petrecute cu familia la mare!

Ne-am simtit foarte bine la aer curat, si chiar aveam nevoie de o plimbare de acest gen.Sa te deconectezi de la agitatia orasului prinde bine!Sa nu mai aud numai claxoane in jur, si sa vad apusuri frumoase, focuri de tabara si sa fiu libera sa fac ce vreau, este ca si un vis implinit dupa atat de mult stres cu facultatea si cu munca...

Daca as putea, aici as ramane pentru eternitate, in acest colt de rai, fara nici o grija, urmarind in fiecare zi trecatorii, si ascultand sunetul apei ce curge cu viteza din cascada ce se zareste de la geamul casutei noastre dragi...Nici nu va dati seama cat de mult  s-a schimbat statiunea de cand am vazut-o prima oara, si cat de frumoasa este astazi!Se vede ca s-a investit in ea, iar oamenii care ii gasesti acolo, sunt foarte buni si deschisi, astfel ca mini vacanta este o oaza de liniste si de relaxare meritata! Luni si marti ma asteapta niste examene foarte dificile, pentru care sunt partial pregatita, insa nu imi pasa, si cred ca este pentru prima oara in viata mea cand sunt atat de linistita in legatura cu acestea, si acest lucru se datoreaza linistii pe care o am si calmitatii pe care mi-o inspira atmosfera de aici.Sunt singura ca totul va fi ok pentru ca duminica ma voi intoarce cu foarte proaspete, si desi unii probabil vor considera ca este obositor sa fii plecat pe drumuri si sa te pregatesti si pentru scoala, pentru mine nu este asa :)

3 comentarii:

  1. De acord, as ramane si eu acolo pentru eternitate! :) Am nevoie de o evadare la munte...
    Multa bafta la examene!!!

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Tu ai un ritm alert de a scrie si un stil prolific cu care nu pot tine pasul! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună! Am o curiozitate. Tu primești produsele pentru care faci articole/reviewuri sau scrii în regim de voluntariat?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere