luni, 12 mai 2014

Dorinte de Mai

Am inceput sa port multe haine colorate in ultima vreme.Am simtit cu adevarat lipsa acestora, si chiar pot spune ca in ultimii ani, garderoba mea s-a schimbat considerabil.Intr-o anumita perioada, am preferat sa port nuante pamantii, nude si foarte sterse pentru ca nu imi placea sa ies in evidenta dar si pentru ca nu stiam cum sa le combin pe cele in culori puternice sau cu imprimeuri indraznete, pana cand intr-o zi am zis ca ar trebui sa ies din zona mea de confort si sa incerc ceva nou, si cand am inceput sa primesc laude am preferat sa fiu mai inspirata atunci cand imi aleg tinutele.Desgiur ca am si momente in care prefer combinatiile simple cu alb si negreu si doar o pata de culoare, dar preferatele mele raman totusi bluzele albe imaculate, ce nu-mi lipsesc din sifonier.Pe Sheinside am gasit o sumedenie de modele interesante in aceasta saptamana, in timp ce imi pregateam programul de bonus pentru un nou credit, si am zis ca poate este momentul sa vi le arat si voua si sa va inspir pentru idei de shopping de la ei de pe site..










In unele poze bluzitele apar ca fiind gri pentru ca asa se pare ca au mers salvate, insa va asigur ca sunt albe, si sunt absolut minunate!Primele doua dintre ele sunt deja in drum spre mine, pentru ca le-am prins la acel moment la un super pret si nu am rezistat tentatiei mai ales datorita faptului ca sunt realizate dintr-un material lejer, sunt usor de purtat si de asortat cu orice piesa vestimentara.Iar cele cu elemente decorative si dantela deja nu mai au nevoie de o prezentare pentru ca spun deja totul!

Sper sa va placa modele pe care le-am ales astazi pentru voi dragilor si astept sa imi spuneti ce va placut voua de pe Sheinside si ce v-ati mai comandat de la ei :)
Pupici!

Un comentariu:

  1. Looks like white us going to be the hottest trend
    Last day to enter my Zarop LBD giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/04/giveaway.html?m=0
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere