vineri, 9 mai 2014

Home issues

Omului ii place sa se gospodareasca si sa-si construiasca asa cum poate el casa visurilor intr-un timp cat mai scurt, sau poate doar sa ii aduca unele imbunatatiri...Tin minte ca in urma cu cativa ani, ai mei au decis sa schimbe aspectul casei, sa mai ridice alte cateva camere in continuarea acesteia, si sa modifice instalatiile vechi de la fostii proprietari cu alte pompe submersibile putEvident ca am fost cu totii entuziasmati, insa nu ne-am gandit nici o secunda eu si cu mama mea ca toate acestea pot da batai de cap.Noi femeile, va dati seama ca nu ne pricepem la chestii de acest gen, si ne-am aratat incantate de aceste propuneri de modificari, insa cand ne-am vazut cu munti de gunoaie in curte, cu noroi in casa purtat pe talpile muncitorilor pe masura ce schimbau instalatiile, praf si mereu agitatie, ne-am speriat si nu stiam cum sa facem fata stresului, pentru ca de obicei, schimbarile aduc o data cu ele si mult stres dar la sfarsit si satisfactia ca ti-ai putut realiza visele pe care le aveai in legatura cu imaginea casei tale cand ai decis sa te muti intr-una (ma refer la casele pe pamant).Noi ne-am dorit foarte mult sa locuim la curte.Tatal meu iubeste animalele si gradinaritul in general, si fiind crescut la tara nu a putut nici o secunda sa stea locului intr-un apartament.Se simtea inchis, fara activitate si starea sa de sanatate mentala incepea sa se degradeze pe zi ce trece din cauza senzatiilor de claustrofobie si asa au decis ai mei sa se mute la casa, si sa incepem un nou capitol.Acum nu va voi mai spune cat de mult a durat cautarea casei perfecte, pentru ca m-as lungi pe cateva pagini!Stiti si voi dragilor cat de greu este in ziua de astazi sa gasesti ceea ce iti doresti la un pret accesibil si pe deasupra, sa fie si o casa care a fost ingrijita de fostii proprietari sau cel putin ca s-a investit in aceasta pentru a-si merita pretul.

Tatal meu s-a asigurat insa inainte de toate ca locul pe care il vom cumpara va avea o curte mare, si ca locul unde vom construi noi camere aferente, este ok, si nu are probleme cu absolut nimic.As putea sa spune ca ne-am gasit casuta noastra chiar in timp foarte util.Cred ca la doar doua luni de la cautari, noi aveam deja si contractul de cumparare incheiat, si bagajele pe drum.Nu ne-am mutat foarte departe de locul in care locuisem pana atunci.Tot la oras este casuta, doar ca putin mai in centrul orasului.Nu stiu cum vine asta la mine in oras, de blocurile sunt situate la periferie, iar casele mai prin centru, dar este ok pentru mine pentru ca am aproape toate pietele si toate magazinele astfel ca shopping-ul este mai placut..Insa daca tot suntem aici, ne-am gandit sa facem si masuratorile necesare pentru schimbari, ca sa fie incepute la timp si terminate atunci cand trebuie, si sa modificam pe ici colo ce mai e de imbunatatit sau de schimbat.Si bine am facut!Nici nu vreau sa imi aduc aminte cat de rau a mai fost in primele luni cand ne-am mutat acolo!Fostii proprietari, niste batranei de la tara, nu au avut grija de casuta, si nici de terenul din imprejur.Apa curenta nu exista, deoarece se parovizionau de la o fantana de pe o strada vecina..in acel moment nici macar aleile nu erau pavate, si ma simteam mai rau ca la o casa de la tara facuta din chirpici.Pana si bunicii mei care erau mai saraci la acel timp erau mai bine organizati si aveau aleile frumos delimitate si apa curenta la discretie!Nu pot sa cred ca intr-un oras mare poate sa exista inca asa ceva...Dar bine ca le-am pus pe toate la punct!Am inceput desigur cu modificarile aduse asupra canalizarii si a sistemului de filtrare a apei, asta dupa ce ne-am tras tevile pentru apa in curte si usor-usor, treburile s0au schimbat, noi ne-am facut ordine asa cum am stiut astfel ca astazi avem o casuta foarte frumoasa si mandra pe strada noastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu