luni, 5 mai 2014

Music is my life

Cu totii avem experiente de viata inedite, care ne dorim sa nu se mai sfarseasca. Multe dintre aceste evenimente sunt care mai de care mai speciale si de asemenea diferite cu mult unele fata de altele. O experienta din viata mea care pot sa zic ca m-a marcat si mi-a starnit pofta de viata inca de cand eram mica, a fost primul concert live la care am participat. Stilurile de muzica erau variate, dar placute in aceeasi masura. Sincera sa fiu, pana sa iau parte la concert, asemenea evenimente nu erau trecute in top 5 cele mai dorite lucruri din viata mea. Evident ochii mi-au fost deschisi inca din primele 30 de minute ale concertului. Vibratiile si emotiile traite in acea seara sunt simple dar magnifice. Pozitia scenei era foarte interesanta, aceasta fiind localizata in centrul Arenelor Romane din Bucuresti.
O nebunie totala, care a inceput de la ora 20:00 si a tinut pana a doua zi dimineata, undeva pe la orele 6:00-7:00. O noapte istovitoare pentru mine, dat fiind faptul ca a fost prima mea experienta de acest gen; cu toate astea nu m-am lasat invinsa de oboseala si am reusit sa petrec si sa ma distrez la fel de mult ca si prietenii care m-au acompaniat. Dupa finalizarea concertului concluziile au si aparut. Baietii ca de obicei interesati de partea tehnica a spectacolului au inceput sa discute despre sonorizare, lumini, partea automatizata si toate cele. Si trebuie sa recunosc ca au dreptate foarte mare. Degeaba stii sa canti si/sau sa mixezi daca sonorizarea si ambientul nu este bine pus la punct.
Luminile ce pot sa spun ... Un spectacol de lumini foarte dragut, plin de culori care mai de care. Lumini vibrante si perfect sincronizate cu ritmul melodiei; o treaba facuta ca la carte, din punctul meu de vedere. Partea sonora a fost cea care a spart gheata! Intregul sistem audio a fost alcatuit din peste 20 de sateliti audio (sau cel putin atat au putu numara baietii) care au avut ca rezultat un sunet atat de clar si vibrant incat in anumite momente, simteam bass-ul cum trecea prin corpul meu. Faptul ca pozitia scenei a fost intr-o arena, sunetul a fost amplificat intr-un mod natural, si evident prezenta ecoului a fost resimtita foarte rapid, acesta facand atmosfera de care era nevoie. Ca si luminile de altfel, sunetul a fost exceptional! Ne-a tinut intr-un ritm alert toata noapte, si nu ne-a lasat nici macar o clipa sa ne odihnim. Un adevarat miracol ingineresc pot sa zic, si faptul ca fratele meu este interesat de acest domeniu practicand hobby-ul de Dj, sunetul de muzica electronica este in permanenta aflat in casa mea, acesta miscandu-se intr-un ritm excelent de fluent si placut urechii datorita sistemului audio pe care il poseda in momentul de fata.

Pe scurt, fie el concert in aer liber sau nu; fie muzica de zi cu zi in casa ascultata la boxe sau la casti, emotiile adevarate pe care melodia ar trebui sa le transmita, nu pot fi simtite in intregime daca sunetul nu este pe cat se poate de clar si de fluent.

3 comentarii:

  1. nice and inspiring post :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele mai bune distractii in general sunt in aer liber, fie ele ci prieteni sau la concerte, recent acuma 3 zile m-am distrat la un super concert la mine in oras unde pot spune ca totul a fosdt perfect, jocul de lumini si un sunet foarte clar

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac, la noi sunt destul de multe vara!

    RăspundețiȘtergere