duminică, 11 mai 2014

My room, my space, my world...

Si am inceput sa imi fac bagajele!Da dragilor, mai am doar doua examene de dat abia peste doua saptamani, si avand in vedere faptul ca nu mai am pentru ce sa raman in Iasi,m-am gandit sa plec acasa la mine, sa profit de timpul pe care il am la dispozitie pentru a ma odihni dar si pentru a incepe mai repede practica de vara.In luna august am de gand sa plec la mare dar si la munte, si nu imi doresc sa fiu stresata din cauza ca nu imi voi putea aduna orele de practica pentru facultate in timpul necesar, asa ca incerc pe cat posibil sa le fac pe toate pe rand insa rapid pentru o vacanta super reusita!Si nu am doar atat in plan! Tot in aceasta vara, parintii mei vor sa inceapa o curatenie generala in toata casa, si sa inlocuiasca mobila veche, sa puna un nou pavaj in curte, sa planteze cativa copacei, sa cheme un zugrav sa se ocupe de pereti si sa monteze lampi ce lumineaza seara aleea principala.

Ar cam fi momentul sa aduc noi schimbari in camera mea din casa parintilor...Inima nu m-a lasat sa imi arunc muntii de ursuleti de plus primiti de la rude, lenjeria mea cea veche cu zane si stelute, iar jucariile din copilarie cu atat mai putin! Daca ati intra la mine, cu siguranta ati zice ca este o camera de copil mic, pentru ca nu am permis parintilor mei sa imi schimbe vreun obiect de la locul lui, si chiar si cand era nevoie de curatenie generala ca si acum si trebuia sa varuim, tineam mortis ca lucrurile sa fie asezate exact la locul lor pentru a le avea exact ca inainte.
Dar cred totusi ca aceasta latura a mea copilareasca ar cam trebui sa fie abandonata...Cand a venit prietenul meu prima oara la mine a spus ca se simte ca intr-o camera de fetita mica, plina cu papusi si coronite de printese si nu intr-o incapere a unei adolescente care iubeste rock-ul si care prefera mereu tenesii, blugii in locul rochitelor roz si pline de sclipici de zana!Pe pereti nu aveam lipite postere ale trupelor mele preferate, ci aveam portretele persoanelor mele dragi realizate chiar de mine si lipite cu cea mai mare atentie cu scoci colorat.Si acum imi sunt foarte dragi si imi este greu sa renunt la ele, insa in timp, toate aceste mici detalii pot parea prea copilaresti iar eu fiind femeie in toata firea pot speria oamenii cu aceasta latura a mea.Am gandit ca ar fi momentul oportun sa pastrez o parte din mobilier, care este foarte frumos realizat si usor vintage (pentru ca mamei mele ii placeau aceste pise de elegante pline de istorie) si sa schimb doar culoarea peretilor, sa aduc elemente moderne in incapere si sa incerc sa echilibrez atmosfera din camera pentru a transforma in totalitate aspectul acesteia.Cu siguranta data viitoare cand voi primi pe cineva la mine, nu va mai trebui sa dau explicatii cu privire la raftul plin de papusi si la praful de sclipici de pe covor, pentru ca noua infatisare a camerei, ma va reprezenta in totalitate si va fi asa cum trebuia sa fie si pana acum, plina de veselie si un loc in care sa pot lucra si odihni in liniste...

Un comentariu:

  1. www.fabricademuzica.com Multa bafta si la mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere