vineri, 9 mai 2014

Nails of the day: Golden Rose

Astazi mi-am adus aminte ca inainte de a-mi pune iarasi gel pe unghii, va pregatisem un nails of the day dar ramasesera articolul in draft cateva zile datorita faptului ca aparatul care avea cardul cu imaginile avea cateva erori si am zis ca nu le voi mai putea recupera dar iata ca am reusit!

Ojele de la Golden Rose sunt preferatele mele!Nuanta aceasta piersicoasa este sublima, iar combinatia realizata cu una dintre ojele din gama Jolly Jewels este mirifica!As purta acest model non-stop, pentru ca este foarte feminina, simpla dar usor de iesit in evidenta prin accentele colorate si tusele jucause ale particulelor sclipicioase pe de inelar.





Nu-i asa ca sunt dragute unghiile si culorile de pe ele?Ma asteptam ca dupa prima experienta cu gelul, unghiile sa imi fie puternic exfoliate si subtiate,insa s-au prezentat chiar ok si pana la urmatoarea aplicare (din aceasta saptamana) mi le-am lasat naturale pentru a preveni ca acestea sa aiba timp sa "respire" inainte de o noua maltratare cu pila de luat luciul.
Eu sper sa va placa aceasta combinatie.Cred ca este perfecta pentru sezonul calduros, fiind simpla si tinereasca.

Va trimit pupici dragilor, si astept sa imi spuneti ce anume purtati voi acum pe unghii :) Poate voi avea noi idei pentru data viitoare cand ma voi programa la o noua manichiura realizata cu gel.

4 comentarii:

  1. It's so you! Asa mi-am spus privind manichiura ta frumoasa! :)
    Acum port pe unghii o combinatie Orchid si Cappucino - The ONE by Oriflame.

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful nail art!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  3. the glitter polish is so pretty
    Happy Weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere