miercuri, 7 mai 2014

Nails of the month!

Va spuneam mai demult ca mi-am pus gel pe unghii si ca am fost multumita de rezultate.Iata ca si astazi va prezint un alt model pe care l-am ales pentru o noua manichiura cu gel si va spun sincer ca sclipiciul acesta verde, in realitate este cu mult mai frumos si mai intens dar camera mea doar atat a reusit sa capteze.



Mi-am dorit sa port o culoare noua, ceva total diferit de ceea ce aleg de obicei, asa ca am ales verde, si alb simplu alaturi de niste pietricele pentru un plus de stralucire.Da stiu, poate parea o combinatie cam prea sclipitoare insa nu arata rau deloc in realitate, ba chiar sunt foarte frumoase si toate fetele mi-au apreciat modelul.Cred ca verisoara mea mai are putin de lucrat la tehnica aplicarii, insa se descurca destul de bine pentru o incepatoare.Data viitoare voi alege un nude sclipicios pentru ca se apropie o serie de examinari cu profesori stricti si nu imi doresc sa am probleme cu acestia.

Sper sa va placa modelul si combinatia pe care am ales-o pentru aceasta luna in materie de manichiura si astept sa imi spuneti ce purtati voi pe unghii in acest moment dragile mele :)
V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Love this manicure. This is definitely something I haven't seen before!

    Allthingsglitterandbeauty

    RăspundețiȘtergere
  2. lovely :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere