joi, 1 mai 2014

New in my closet

Mi-am dorit mult timp o bluzita cu acest print pe el, asa ca in ultima comanda la Persun am adaugat-o in cos imediat cand am vazut ca au trecut-o la categoria de free shipping.Mi-e ciuda ca a ajuns atat de tarziu la noi, pentru ca vremea s-a incalzit foarte tare, si nu o pot purta decat in serile mai racoroase, fiind realizata dintr-un material foarte calduros, si avand de asemenea maneci lungi.


Alaturi de bluzita puteti zari cutia de la Zara pe care am primit-o alaturi de voucherul de cumparaturi, si abia mai apoi mi-am adus aminte ca deja v-am facut cunostinta cu ea insa mi s-a parut ca arata bine poza asa ca nu am mai facut alta.In alta ordine de idei, imediat ce a ajuns prietenul meu acasa, a vazut bluza si a inceput sa bolboroseasca niste chestii ciudate..nu l-am inteles din prima, asa ca mi-a arat pe internet o imagine cu inscriptia acestui vultur de pe bluza si semnificatia lui si am inceput sa rad si nu prea, pentru ca vedeti voi, acesta era reprezentarea grafica a unui steag nu chiar dragut de la noi de pe continent si a unui partid politic in special si m-a facut sa cam ocolesc bluza in outfiturile mele zilnice.Cred ca daca veti da un search pe internet veti gasi si voi semnificatia lui si veti intelege de ce am ales sa nu il port in public, mai ales prin gasca mea de prieteni care sigur ar fi ras si mi-ar fi dat o porecla nu tocmai draguta :))
Imi place totusi bluzita si o port pe acasa pentru ca este foarte confortabila.Am primit alaturi de aceasta si o fustita cu floricele, potrivita insa pentru iarna fiind realizata dintr-o lanita foarte moale si groasa, care ar merge de minune cu o pereche de cizme peste genunchi si o bluza simpla plus un colier statement...

2 comentarii: