joi, 15 mai 2014

Noutati in teste!

Astazi am fost inca de dimineata trezita de apelul unui curier care avea sa imi aduca o surpriza placuta din partea Gerocossen! Abia asteptam sa incerc cele doua produse astfel ca l-am iertat pentru ca mi-a intrerupt somnul, si am si inceput sa desfac pachetul cu cea mai mare euforie pentru a descoperi noutatile si pentru a le si incerca desigur!Revin curand cu cele mai noi informatii despre cele doua produse :)


Multumesc Gerocossen pentru aceasta surpriza!

6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag!
    Astept cu drag parerile despre ele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am pus ochii pe ceva de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Love your amazing blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu drag, scumpa! aba astept sa citesc despre ele. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Spor si bucurie la testat!
    Te asteptam cu impresii... :)

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept postarea cu parerea ta.Pup

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere