miercuri, 21 mai 2014

Noutati in teste!

Nu va ziceam eu recent ca sunt o norocoasa?Tare mi-ar placea sa fie asa mereu pentru ca nu strica sa ne rasfatam  din cand in cand cu lucruri pe care le puteam visa, asa ca iata cum am fost eu "cadorisita" cu produse de make-up Paese la care doar priveam cu lacomie pentru ca bugetul meu este grav restrans...


Cand am primit vestea cea fericita, zau ca topaiam ca nebuna prin casa!In ziua aceea tocmai scapasem de un test oribil la care nu prea facusem cine stie ce, astfel ca premiul a venit la fix sa-mi aduca aminte ca mai trebuie din cand in cand sa mai uit de scoala si sa ma machiez asa cum trebuie si asa am si facut!
Inca de cand le-am primit le-am si pus la treaba, si doar atat va spun deocamdata: wow!
Sunt super iar pudra chiar mi-a depasit asteptarile, iar blush-ul este copia fidela a nuantei gold rose de la sleek la care tot cascam ochii prin magazinul online, and then, here it came Paese sa-mi imbujoreze zilele triste si gri!In curand voi reveni cu review-uri pentru fiecare dintre produsele de mai sus si multe alte noutati tentante de la ei si nu numai! Pana atunci nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul in desfasurare pe blog unde puteti castiga un set de produse pentru ingrijirea intima de la Ropharma si Lady Health Care :)

3 comentarii:

  1. Ce fain arata acel trio :P
    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. That's a very pretty blush color
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere