joi, 15 mai 2014

Noutati si premii...

In aceasta saptamana am fost o norocoasa! Rar mi se intampla sa primesc atat de multe cadouri deodata pentru ca ma simt foarte prost sa accept lucruri care nu imi apartin, dar foarte bucuroasa in acelasi timp pentru micile atentii care imi sunt oferite.Am primit in urma cu doua zile un colet cu un premiu castigat pe blogul Vaninei si tare mult imi place ce am gasit acolo!Nu ma asteptam ca pe langa premiul initial, sa mai primesc si alte bunatati, si nu au picat deloc rau pentru ca nu stiu cum de s-a nimerit, dar rimelul chiar imi trebuia urgent pentru ca al meu se terminase iar sapunul de la Oriflame este superb si l-am si incercat pentru ca nu am mai avut nimic in acest gen.


Ojele, cerceii si cutiuta cu minuni de la Oriflame sunt exact pe gustul meu!Oja mov este in aceeasi nuanta cu ambalajul produselor din setul de baie, si abia astept sa o port.Sunt foarte fericita pentru ca am participat la concursul Vaninei si ii multumesc pentru ca intr-un fel sau altul, m-a ajutat cu acest premiu sa ma abtin de la a cheltui niste banuti pe cosmetice pentru ca am de gand sa merg la cateva mariri pentru notele catorva examene iar pentru acestea trebuie sa platesc.

Si tot in cadrul acestei postari includ si premiu castigat pe blogul lui Miki pe care am avut norocul sa o si vad in realitate si imi pare foarte rau ca nu am putut sa raman mai mult cu ea si cu Diana in oras pentru a mai sta la o vorba, insa aveam ceva probleme cu masina si eram foarte grabita si agitata sa le impac pe toate si sa ajung si pe lumina acasa pentru ca urasc sa conduc noaptea.


Sunt foarte incantata de crema Melcfort.Nu imi este straina aceasta gama, astfel ca si mama a atentat la ea, pentru ca atat mie cat si ei ni s-a potrivit perfect mai ales in acest sezon calduros.Setul de bijuterii este foarte frumos si am gasit deja o tinuta la care sa il port.Cartea insa nu o pot citi acum pentru ca sincer, de lectura suplimentara abia daca mai am timp!M-a intrebat chiar in urma cu doua saptamani o colega care a fost ultima carte citita integral si dupa un mic search in mintea mea, singura varianta a fost cartea unei profesoare pentru un examen si cam atat.Sunt dezamagita de mine la acest capitol insa timpul trece atat de rapid uneori incat abia daca reusesc sa termin de invatat ceea ce imi propun pentru urmatoarea zi, de citit altceva nici nu mai incape vorba...Dar sper cat de curand sa imi fac timp deoarece chiar imi este dor sa ma intind in pat cu o carte buna alaturi si un munte de dulciuri.

Dar voi fetelor, cu ce noutati va mai mandriti?Ce premii ati mai castigat recent si ce produse din cele de mai sus ati incercat si v-au fost pe plac?

Un comentariu: