marți, 13 mai 2014

Pentru cei ce nu cuvanta

Dragilor, voi aveti animalute de companie?Eu da, si sunt foarte atasata de ele.In acest moment am doi motani super agitati si nazdravani ce se alearga prin camera, si imi rontaie o pereche de sireturi de la o pereche de tenesi , in timp ce catelusa mea sta linistita pe pernuta ei ii priveste vesela, insa in urma cu o luna treburile stateau foarte rau pentru ea...Nu stiu cum a reusit, insa a racit groaznic si timp de cateva zile ea nua manifestat simptome si nici noi nu am putut sa o depistam la timp pentru ca semnalmentele acesteia erau efectiv inexistente pana cand aproape s-a prabusit la pamant si ne-am speriat groaznic!Nu stiam ce se intampla cu ea, nu mai mancase de cateva zile, ochii ii avea rosii, nasucul uscat si nu avea chef de absolut nimic, in timp de stranuta si tusea continuu.
Am dus-o imediat la un doctor veterinar pe care il cunoastem de foarte mult timp si ne-a ajutat simpaticele animalute cand au avut nevoie de ingrijiri medicale.Nu am absolut nimic de reprosat la adresa lui, fiind un om cu suflet mare ce iubeste animalutele de orice fel si mereu isi da silinta pentru a le readuce veselia si sanatatea inapoi, astfel ca cel mai recent si-a achizitionat un aparat radiologie veterinara si alte cateva instrumente pentru a se extinde si pentru ca pe viitor sa poate depista cu usurinta cauzele starii de rau ale prietenilor nostri patrupezi.Are chiar si serviciu de ajutor 24 de ore din 24 astfel ca oricand avem nevoie de el, nu trebuie decat sa il sunam si imediat vine acasa la persoanele care i-au cerut ajutorul si este mereu pregatit pentru orice situatie.La noi din fericire, vaccinul si tratamentul a fost administrat corect si la timp, si micuta noastra in doar doua zile s-a ridicat si nu a mai avut nimic, desi raceala pe care a avut-o o putea chinui indelunga vreme ducand la mari complicatii daca nu era depistata la timp.
Pentru mine au fost momente dificile si nu am suportat sa o vad in aceasta stare pentru ca nu este pentru ca anul trecut prin luna Iunie catelusul meu iubit Zuzu a suferit un accident din urma caruia nu a supravietuit, asa ca va dati seama cat de speriata si de indurerata am fost mai ales pentru ca era special pentru mine acest catel, iar numai gandul ca as putea sa o pierd si pe ea, m-a facut sa ma cutremur si sa-mi aduc aminte de suferintele prin care am trecut, spunand ca nu voi mai dori vreodata sa vad un sufletel atat de mic sa treaca prin astlfel de chinuri.Nu am mai ezitat de aceasta data si am sunat imediat cand am simtit ca lucrurile sse agraveaza si bine am facut, pentru ca mai tarziu m-as fi invinovatit daca ceva avea sa i se intampla catelusei...
Sunt sigura ca toti aveti prin casa sau prin curte animalute pe care le iubiti astfel ca va recomand ca atunci cand se imbolnavesc, sa  le acordati atentie si sa le fiti aproape la greu pentru ca daca voi v-ati simti rau, ei ar simti si ar sta lipiti langa patul vostru pe tot timpul bolii!

2 comentarii:

  1. Iubesc animalutele, in momentul de fata am o catelusa si te cred prin ce ai trecut.Mi se rupe sufletul cand o vad bolnavioara.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere