joi, 15 mai 2014

Preferatele verii

Ador vara!Dar urasc foarte tare caldura sufocanta...Daca as putea, in fiecare zi as sta sub o cacada rece pentru a opri valul fierbinte de caldura ce se asterne inca de la primele ore peste oras, insa cum nu este posibil, ma rasfat asa cum pot, si incep inca de pe acum pregatirile pentru o piele de invidiat pentru ca voi purta o multime de rochii si pantaloni scurti.


Nu cred ca am avut pana acum ocazia sa va prezint produsele pe care le folosesc destul de des pentru infrumusetarea si ingrijirea corpului pe timp de vara.Laptele de corp cu protectie solara 30 de la Gerocossen nu mai are nevoie de prezentare pentru ca i-am dedicat deja un articol si nu se afla pentru prima oara intr-o postare pe acest blog.Pana acum nu am gasit un alt produs pentru protectia solara care sa ma multumeasca la fel de mult precum aceasta lotiune asa ca nici nu voi renunta prea curand la ea.
La capitolul gel de dus oscilez pentru ca imi place sa testes mereu noi arome si texturi, dar in general ma opresc la cele cremoase, precum este cel de la Nivea, care nu are un parfum prea intens insa ofera o placuta senzatie de hidratare si suplete pielii.Pentru a continua ritualul, folosesc uleiul de corp fin de la Guam care nici pana astazi nu m-a dezamagit!Este foarte lejer, se absoarbe rapid si ce imi place cel mai mult este parfumul suav si usor pudrat care lasa o piele infuzata intr-o aroma cat mai dulce timp indelungat.
Dar sa nu uitam ca pe langa acest rasfat olfactiv, important este sa folosim si produse care sa ne ajute la imbunatatirea aspectului general al pielii.Desi nu credeam, cele doua geluri pentru suplete de la Gerocossen chiar dau rezultate, iar cel cu efect de racorire este genial pe vreme caniculara...
Ambele sunt ieftine, sunt foarte bune si daca veti aplica gelurile in fiecare zi, o sa puteti observa intr-un timp relativ scurt rezultate foarte bune, si astfel veti putea intampina vara cu o piele ferma, radinta si fara pic de celulita!

Eu astept cu nerabdare sa imi pun in aplicare un astfel de rasfat si astept sa imi spuneti care sunt produsele voastre preferate pentru ingrijirea pielii pe timp de vara.
Pupici!

Un comentariu:

  1. Hmm chiar ma tenteaza gelurile pentru suplete :D
    Cred ca o sa le cumpar si eu..

    RăspundețiȘtergere