joi, 1 mai 2014

Prins cu mata'n sac!

Este o zicala foarte veche, dar care insa se mai poate adeveri pana si astazi, daca ai norocul sa prinzi hotul pe picior de plecare din curtea ta!Si doar nu credeti ca eu si familia mea, am scapat de astfel de vizite...
Cea mai recenta patanie de acest fel s-a petrecut in urma cu 3 luni, cand imediat dupa ziua de nastere a tatalui meu, unul din vecini a inceput sa ne tot da tarcoale.De felul lui, nu este un om rau, dar bagacios clar, si pana peste masura de mandru iar cand ii spui ca se cam baga unde nu-i fierbe oala, sare ca nebunul si niciodata nu vei avea tu dreptate daca se intampla sa dai nas in nas cu el si sa-l contrazici...
Si cum va ziceam, de ziua lui, tatal meu a primit numeroase cadouri.Este foarte iubit de fratele lui si de sora lui in special, dar si de restul membrilor familiei si cumetri si tot asa.Ii plac activitatile in aer liber, si a decis ca trebuie sa renunte la masina pentru a face mai multa miscare, pentru ca organismul lui ii cerea acest lucru.Bicicleta a fost primul mijloc de transport la care s-a gandit pentru zilele calduroase de vara.Nici nu va dati seama cata feririce era pe el cand fratele meu i-a inmanat bicicleta lui, fara sa mai trebuiasca sa isi cumpere el alta, pentru ca ce-i drept, nici cu banii nu stateam prea bine in acel moment.A fost folosita saraca bicicleta, pana la epuizare pentru ca nu doar drumul serviciu-casa a fost practicat, ci si altele care nu i-au fost tocmai pe plac, si micile retusuri dar si "varsta" isi lasau incetul cu incetul amprenta pe vechea noastra prietena, asa ca in aceasta iarna, cei doi frati ai lui i-au oferit in dar o bicicleta noua cat si un set de accesorii pentru calatoriile pline de peripetii.

Bun, pana aici totul frumos si linistit, pana cand intr-o seara, auzit deodata poarta dechizandu-se si apoi un zgomot puternic si pasi.Initial am crezut ca visez, dar apoi pe masura ce pasii se tot auzeau, mi-am dat seama ca cineva este in curtea noastra si ca fura ceva!Pana m-am dezmeticit, deja faptul era facut!Bicicleta fusese furata, iar poarta lasata larg deschisa, fara urma de infractor.Va dati seama ca m-am speriat teribil pentru ca eram singura in acel moment acasa, parintii mei fiind amandoi in tura de noapte si nici nu am mai putut dormi in urmatoarele 3 zile din cauza sperieturii dar si din cauza ca ma tot invinovateam ca nu am apucat sa ies in curte sa vad cine era...
Din fericire pentru noi si nefericire pentru hot, casa noastra avea camere supraveghere exterior pentru ca nu era pentru prima oara cand ni se intampla acest tip de incident, dar nu m-am gandit niciodata ca cineva s-ar chinui sa sara ditamai gardul de 2 metri (aproximativ) si sa fure o bicicleta...daca era o motocicleta sau ceva mai valoros spunea ca hai inteleg, dar stiti cum e...pentru hot orice este bun de furat!

Surpriza cea mai mare stiti care a fost?Faptul ca pe camera se vedea o silueta foarte cunoscuta, dar si cum s-a intamplat totul!Cel care ne-a patruns in curte, nici macar nu s-a chinuit sa deschida poarta, ca si cand ar fi stiut unde si cum sa umble, dar si unde sa se duca pentru a lua ce ii trebuie!Nu ne dadeam seama ce se intampla si cine ar putea face asta, pana cand, intr-una din zile, a fost invitat tatal meu de acel vecin sa isi dea cu parerea la niste rasaduri si undeva dupa o sera, a vazut o bicicleta asemanatoare cu a noastra.Initial nu si-a dat seama ca este a lui, ci a zis ca poate o fi cea a copiilor vecinului, insa abia dupa cateva zile mi-a zis si punand totul cap la cap ne-am dat seama ca dragul nostru vecin, a fost hotul cel priceput care ne-a furat bicicleta!Am ramas surprinsi pentru ca nu l-as fi crezut in stare de asa ceva avand in vedere faptul ca este om la casa lui si are totusi o varsta la care nu spui ca si-ar permite astfel de actiuni, dar iata ca exact persoanele de la care nu te astepti primesti astfel de palme...

Am depus plangere la politie imediat in ziua in care ne-am asigurat ca a noastra este bicicleta, apoi am aratat inregistrarea video si totul a fost rezolvat.De atunci, noi nu mai vorbim cu acei vecini, si suntem mereu cu ochii in patru cand vine cineva la noi in vizita dar si foarte rezervati cu privire la toti cei de pe strada noastra pentru ca niciodata nu strica sa fii precaut chiar si cu cei apropiati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu