vineri, 2 mai 2014

Random shopping

Rar se intampla sa primesc mai multe comenzi de pe site-urile chinezesti deodata.Ieri am primit direct acasa, un paltonas de la Sheinside comandat in urma cu 2 saptamani pe care l-am prins de altfel la o mega reducere si a trebuit sa il am!Este mai potrivit pentru toamna decat pentru iarna, fiind dintr-un material nu foarte gros, dar acceptabil si care nu aduna scame pe el.M-a atras foarte mult fermoarul care este asezat usor in diagonala, si gulerul din piele ce ii ofera un look mai rock si super cool :)


Cat despre restul produselor din imagine, acestea sunt o parte din cateva ce au facut parte dintr-o comanda de pe Aoro pentru mine cat si pentru iubitul meu caruia mereu ii iau cate ceva, chiar daca nu foarte scump, pentru ca el oricum le foloseste foarte mult si s-ar consuma in cateva luni astfel ca investitia majora in parfumuri nu este rentabila pentru buzunarul nostru.De altfel, nici nu prea pune accent pe marca de cosmetice pe care o detine, pentru ca se intelege foarte bine cu oricare deci nu are o preferinta anume in cazul lor.

Acum astept sa imi vina 3 camasi pentru vara tot de pe acelasi site chinezesc ce s-a dovedit a fi o alegere inspirata, de-a lungul timpului aducand haine din ce in ce mai calitative si atragatoare.
Ce spuneti fetelor, care au fost ultimele produse pe care le-ati cumparat recent?

2 comentarii:

  1. Sa le porti sanatoasa, Ana! De acord in privinta Sheinside-ului! :)
    Ultimele achizitii au fost din magazin fizic: pantofii cu accent de culoare si sacoul inflorat purtate la emisiunea-concurs despre care am scris ultimele postari! :)
    De pe Sheinside am luat un tricou cu girafe si o bluza cu pisici (dragalase foc ambele articole) - le-am facut ootd-uri!

    Pupp, draga mea!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci Sheinside nu are treaba cu posta vamala?Yupiiiiii...cred ca voi da o comanda :D.
    Sa porti/folosesti cu drag toate lucrusoarele :*

    RăspundețiȘtergere