miercuri, 7 mai 2014

Random talking..

Nu stiu daca ati observat, insa in ultimele mele postari am vorbit numai despre vacanta si zile libere...Se pare ca mi-a cam ajuns cu atata scoala si examene, si cateva ore de munca in paralel, astfel ca gandul la libertate si somn cat e ziua de lunga imediat imi zboara.Nu stiu daca v-am vorbit despre cum am petrecut eu zilele de Paste la mama de acasa, asa ca m-am gandit ca astazi sa vorbim putin despre ce ati mai facut in acele zile libere de vacanta, pe unde ati fost si cu cine v-ati mai intalnit...


Eu nu am prins zile prea frumoase in acea vacanta.In afara de ziua de Florii care a avut un soare superb si puternic pe cer, toate activitatile parca nu au avut nici un farmec fiindca tot timpul a ploua si atmosfera inchisa si gri imi dadea mari dureri de cap.Am ajutat-o mai mult pe mama cu de-ale casei treburi in loc sa ies in oras, ca doar si asa nu prea aveam prea multe optiuni, si mi-a facut o adevarata placere sa stau cu ea la vorba, sa vorbim ca intre fete si sa ne organizam cum stim noi mai bine in timp ce aranjam cosuri pentru Paste pline cu bunatati pentru familie in camera unde tinem masa de sarbatori.Am primit numeroase vizite de la rude dragi si plecate in strainatate si mi-a fost drag sa stam la vorba sa mai stim unii de altii ca doar si asa ne vedem rar, asa ca profitam de orice moment impreuna.Mi-au adus numeroase cadouri si in special dulciuri pentru ca stiu ca sunt o gurmada si ca ador ciocolata si jeleurile, dar am hotarat ca ar fi bine sa le impart asa ca imediat a doua zi i-am invitat pe verisorii mei mai mici la o activitate simpatica, si am cautat impreuna prin casa oua de ciocolata ascunse strategic ce contineau mesaje si harta pentru comoara mult dorita: cosul cu iepurasi si bomboane pentru toate gusturile!Ne-am distrat pe cinste si am mancat pana cand ne-am facut burticile mari, si mi-a prins foarte bine aceasta activitate...Este bine acasa la parintii mei si mereu ma intorc acolo cu mare drag desi este momentul sa ma stabilesc si eu la casuta mea.Cred ca nu este nici o rusine sa afirmi ca iti iubesti parintii si ca ti-e dor de momentele de rasfat de la mama de acasa!Acolo suntem mereu primiti cu cea mai mare caldura dar si cu multe dulciuri si bunatati pe masa indiferent de sarbatoare, asa-i dragilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu