vineri, 9 mai 2014

Review: Balsam pentru par Pantene Moisture Renewal

A venit vremea unui nou review!In ultima perioada nu prea am mai adaugat noi produse in cos, in afara de cateva tratamente pentru par si un balsam pentru ca sincer, nici banuti nu am prea avut, dar nici gamele din magazine nu prea m-au atras, si aici ma refer atat la cele destinate ingrijirii parului, cat si celor pentru corp. Rar mi se intampla sa plec dintr-un magazin cu mainile goale. In zilele ce au trecut am preferat sa imi cumpar mai mult mancare si dulciuri decat cosmetice, iar de pe o parte as putea spune ca am facut chiar bine.Am inceput sa imi respect orele mesei si sa-mi controlez poftele "rele" astfel ca nu mai am batai de cap cu arsurile la stomac.La fel de consecventa am fost si in rutina de ingrijire. Folosesc acelasi sampon ca si acum 2 ani, dar jonglez cu balsamul si mastile dupa cum va spuneam pentru ca acestea nu imi afecteaza starea de normalitate a scapului. Cel mai recent am incercat acest balsam de par de la Panten si mi se pare ok.


Despre balsamul Pantene Moisture Renewel cu sistemul de protectie cu keratina, pot spune doar ca este bunicel, insa nu foarte extraordinar.Cand l-am achizitionat, ramasesem fara masca de la Kallos cu proteina de lapte, si mi-am dorit ceva ieftin si cat de cat popular pentru a mai iesi putin din aria mea de preferinte, astfel ca mi s-a parut a fi o alegere ok la acel moment.

Cred ca nu este un produs uimitor pentru par, sau cel putin pentru mine nu este.Are o consistenta ok, textura la fel, fina si usor de integrat in parul ud proaspat spalat.Are un parfum subtil, caracteristic produselor Pantene in general, ba chiar la fel as putea spune cu gama Thick and Strong.Mare diferenta intre ele oricum nu gasit.Ofera o hidratate ok firelor de par si il descurca cu usurinta.Ce mi-a placut in mod deosebit a fost faptul ca nu imi ingreuneaza parul si ca parfumul sau se pastreaza pe par si in urmatoarele zile desi tinde a avea o aroma de crema de corp cu glicerina si doar atat insa este ok.
Eu l-am cumparat din Auchan la pretul de 8 lei, si i-as putea oferi nota 7 din 10.Nu cred ca il voi mai cumpara din nou, fiind doar un produs banal, care nu m-a impresionat cu absolut nimic.

Un comentariu:

  1. I have been using panteen for years and years and its the best for my hair
    Happy weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere