joi, 29 mai 2014

Review: Blush Paese

Iata ca a venit in sfarsit momentul pentru un nou review!Nu prea am avut timp de articole in ultima perioada, insa acest lucru nu m-a oprit din testat produsele pe care le-am primit cadou, si printre preferatele acestei luni se numara blush-ul de la Paese pe care il ador!

Nu as fi crezut ca este atat de frumos si ca imi va fi pe plac atat de mult!Am cautat foarte mult timp un fard de obraz asemanator cu cel de la Sleek pe care sincer, nu ma lasa inima sa il cumpar pentru ca nu era tocmai accesibil pentru mine atunci iar acesta s-a nimerit la fix atat la nuanta cat si la textura.Este foarte fin, deloc prafos si se aplica fara probleme pe ten. Il folosesc in orice moment al zilei fiind intr-o nuanta de roz foarte soft, trandafirie si care ofera un look feminin.

Sunt foarte multumita de acest blush de la Paese, si sincer nu am avut mari asteptari la inceput din partea lui.Review-uri cu privire la aceasta marca am tot citit pe internet insa nu m-au convins decat dupa ce le-am incercat desigur, dar si dupa ce am vazut transformarea Mariei (Aguritza's Blog)!Arata minunat si machiajul i-a fost realizat cu produse Paese, deci clar merita investitia, dar la aceasta concluzie o sa ajungeti si voi dupa ce veti vedea pozele de pe profilul acesteia.

Voi ce parere aveti fetelor de produse Paese?Le-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu