vineri, 2 mai 2014

Review: Nivea Pure & Natural Crema pentru fata

Dragile mele, astazi vreau sa va povestesc pe scurt experienta mea cu noua crema de fata de la Nivea care mi-a intrat recent in rutina de ingrijire si de care sunt foarte multumita.Gama Pure & Natural nu este o noutate pentru mine, pentru ca in trecut am mai incercat ceva din aceasta categorie, insa nu mi-a atras atentia in mod special decat acum cand aceasta crema pentru ten mi-a parfumat diminetile si mi-a daruit o piele hidratata si plina de elasticitate!


Am descoperit-o in timp ce faceam cumparaturile de rutine, si pentru ca Bioderma Sensibio Light mai avea doar putin in recipient, am zis ca poate ar merge si asta asa de o incercare poate doua.Pretul este de 24 de lei si mi-a placut enorm de mult faptul ca a fost recipientul sigilat cu o folie de aluminiu, astfel ca stiu ca nu s-a umblat la crema inainte de a ajunge in posesia mea.Se pare ca in ultima perioada doamnele si domnisoarele de la noi uita ca nu este frumos sa iti bagi degetele in produsele de la raft si sa le incerci apoi sa le pui la loc, dar aproape ca nu ma mai mira nimic!

Ador parfumul pe care il are aceasta crema.Stiu ca nu este deloc indicat sa se afle pe lista de ingrediente parfumul pentru ca este iritant, dar zau ca nu am mai gasit o crema de fata care sa miroasa atat de frumos precum aceasta si pe langa asta, mai este si persistent..Este usor floral, nu deranjeaza, si nu mi-a provocat nici o alergie sau reactie adversa asa am continuat sa o folosesc. Se intinde cu mare usurinta pe piele, fiind foarte light, si se absoarbe la fel de rapid precum si cea de la Bioderma, insa spre deosebire de aceasta, lasa pielea putin mai fina si mai aderenta pentru fondul de ten.Ca sa va explic mai bine, cea de la Bioderma era precum apa: o data ajunsa pe piele, intra imediat in aceasta, pe cand Nivea lasa o usoara pelicula fina peste care orice produs de make up pur si simplu aluneca, insa fara ai scade din gradul de rezistenta sau acoperire in timpul zilei. Desi prezenta intr-un recipient de sticla de 50 ml, pot spune ca este suficienta pentru numeroase utilizari, si chiar o placere sa o folosesti.Eu sunt foarte multumita de ea si ma bucur ca mi-a iesit in cale pentru ca pot in acest mod sa mai schimb din cand in cand produsele de ingrijire a pielii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu