miercuri, 21 mai 2014

Review: Tender Care by Oriflame

"Cutiuta cu minuni" de la Oriflame cred ca nu mai este o noutate pentru voi, insa am prins atat de mare drag de ea, dar in special de aceasta varianta Blackcurrant incat am zis ca merita cateva cuvinte pe blog mai ales pentru ca deja de 3 ani se tot gaseste prin geanta mea de cosmetice si nu numai..


Nu as fi crezut niciodata ca imi va placea atat de mult aceasta mini crema, dar zau ca este de mare ajutor la casa omului si de cand a aparut in cataloage nu am ezitat sa imi cumpar cate una pentru zilele reci in special.Mi-a salvat buzele de cele mai adanci crapaturi si pielea taiata sau "arsa" de substantele chimice intr-un timp foarte scurt si ador ca este frumos parfumata (aceasta varianta) si ca textura este catifelata, ceva ca un balsam salvator...Este foarte lejera si blanda cu pielea mea cel putin, si o port in fiecare zi in geanta, dar urasc faptul ca merge utilizata doar daca bagi degetele in recipient, asa ca imi este greu uneori sa o folosesc si ma abtin desigur sa atentez cu mainile murdare asupra ei, folosind o spatula speciala pentru a evita contaminarea ei cu germeni si bacterii.

Aceasta varianta cu Blackcurrant am primit-o in cutia cu premiul de la Vanyna si o ador!Are un parfum delicios de fructe de padure, si la fel ca si varianta simpla roz, recipientul este micut si simpatic si usor de transportat in orice buzunar al gentii.

Sunt sigura ca si voi ati folosit macar o data aceasta crema minune de la Oriflame, dar daca nu, o recomand pentru ca este foarte buna pentru diferite afectiuni sau rani ale pielii.
Voi ce parere aveti despre ea fetelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu