luni, 12 mai 2014

Sanatatea e cea mai importanta!

Cand eram mai mica, bunica imi tot spunea ca sanatatea este cel mai de pret cadou pe care il putem avea in viata.Chiar si acum dupa ani si ani, imi aduc aminte cat de mult tinea sa imi imprime in minte faptul ca doar eu sunt stapanul corpului meu si ca niciodata nu trebuie sa incerc ceva nou sau sa fac abuz de anumite chestii pentru ca organismul meu va suferi si mai tarziu daca voi avea grija de el, folosind doar produse naturiste calivita nu voi simti trecerea anilor deloc, si mare dreptate a mai avut!Am ocolit mereu pastilele si antibioticele in general..

Cand imi era rau sau raceam foarte tare, preferam sa ma pun pe picioare doar cu remedii naturale, ceaiuri si amestecuri miraculoase si delicioase de altfel din miere, polen si lamaie rasa pe care si astazi le mai iau pentru imunitate crescuta si mi-a mers foarte bine cu ele pentru ca nici astazi nu am nevoie de ajutor medicamentos puternic pentru a ma trata, ci doar pentru a ameliora eventual durerile de cap puternice sau orice alta durere pe care nu o pot suporta.Dar desigur ca nu mereu mi-am respectat acest regim si am cazut tentatiei de mai multe ori decat am preconizat.Cel mai des am pacatuit in sectorul alimentatiei.Va dati seama ca in liceu, era destul de dificil sa nu te hranesti cu mancare de tip fast food, sau alte prostioare, astfel ca stomacul meu sensibil s-a dat peste cap si am inceput sa am tot mai des arsuri pana cand am descoperit ca am gastrita si iarasi am revenit la normal si la o alimentatie echilibrata .Am mai avut mici scapari uneori, dar niciodata nu am mai permis sa mi se reintoarca acele episoade acute de arsuri si dureri la stomac pentru ca imi stiu limitele, la fel cum stiu ca nici bine nu imi fac si mancarurile pregatite in casa de mama din legume proaspete sunt cu mult mai gustoase si savuroase decat acei hamburgeri cu gust sintetic...Iar in cazul suplimentelor alimentar, va pot spune ca le alternez pe cele naturale cu cele indicate de medic pentru ca organismul meu are nevoie de amandoua.Si pentru ca totul sa mearga bine, imi iau la mine la scoala mereu cate un fruct si cate ceva de rontait, si am inceput sa imi fac multe shake-uri absolut delicioase si care imi potolesc foamea imediat!Voi ce spuneti dragilor, sunteti adeptii unui stil de viata sanatos?

Un comentariu: