miercuri, 28 mai 2014

Secretul machiajului rezistent

De multe ori mi-am pus intrebarea: cum de nu li se ia machiajul de pe fata manechinelor dar si persoanelor din televiziune? Nu stiu daca ati observat, insa acestea par a avea un ten ca de portelan, fara imperfectiuni, riduri sau urme de oboseala.Sunt constienta ca se aplica o cantitate generoasa de corector si fond de ten pentru a reda o piele atat de curata si radianta intreaga zi, insa ce le face sa fie atat de rezistente?

Desigur ca notiunea de baza pentru machiaj nu este noua si cu siguranta necunoscuta nici pentru voi si nici pentru mine, insa niciodata nu am crezut in aceste produse destinate prelungirii intensitatii machiajului ochilor si nu numai pot avea un efect de durata pentru ca in mare parte, acestea pot si cu usurinta inlocuite si de altele precum ar fi cremele ce pregatesc tenul pentru stratul generos de fond de ten pe care dorim sa il aplicam. Dupa un anumit interval de timp, orice machiaj incepe sa se stearga de pe fata mai ales daca prelungim contactul pielii cu gadgeturile noastre precum ar fi telefonul, sau chiar si prin simpla atingere a mainilor cu fata lucru ce duce imediat la transferul fondului de ten pe acestea. Eu incerc pe cat posibil sa evit sa imi ating fata in timpul zilei, si aplic de asemenea peste corector si un strat de pudra cat mai subtire pentru a fixa machiajul dar si pentru a obtine un look finisat, mat si natural.

Pentru machiajul ochilor, ritualul este putin cam diferit de restul fetei.Din nefericire, pleoapele mele sunt uleioase iar dupa doar 2-3 ore, acestea incep sa luceasca astfel ca tusul sau chiar si fardul incep sa se adune, sa se imprime unde nu trebuie si machiajul meu este compromis!Initial am crezut ca problema este legata de produsele de make-up pe care le folosesc, insa pe parcurs mi-am dat seama ca din gama de produse pe care le foloseam, imi lipsea o baza baza pentru fard de ochi.

Si totusi, ce este baza pentru machiaj si cum ne ajuta?
O baza pentru machiaj este un produs sub forma lichida, ce se aplica pe ten dupa crema hidratanta si are rolul de a forma la suprafata pielii o pelicula fina ce ajuta sa intensificarea nuantelor machiajului, la fixarea fondului de ten si a corectorului si la pastrarea integritatii machiajului.
Este un produs recomandat de make-up artisti de talie mondiala, fiind unul dintre putinele cosmetice care poate camufla cu usurinta imperfectiunile pielii, in timp ce ofera luminozitate si stralucire.

Este cu siguranta o alegere potrivita pentru orice tip de ten, fiind un produs cu un grad ridicat de adaptare.Eu folosesc baza pentru machiaj de fiecare data cand imi aplic fond de ten.Am observat ca de fiecare data cand o aplic, tenul meu este mai fin, ridurile mai atenuate si zonele cu denivelari cauzate de urmele postaccneice si imperfectiuni sunt mai atenuate, astfel ca rezultatul final este cu mult mai fresh si natural.

De asemenea, fondul de ten si corectorul sunt cu mult mai usor de intins pe piele atat cu o pensula cat si cu degetele.Ce ma incanta cel mai tare la acest tip de produs este faptul ca fardurile pentru pleoape, odata aplicate peste baza, se transforma radical! Acestea devin cu mult mai intense si mai vibrante, textura este mai lejera si blending-ul se realizeaza cu mai multa usurinta astfel ca transformare machiajului de zi intr-unul de seara se poate face rapid. Cred ca baza pentru machiaj este foarte importanta pentru orice femeie care se ingrijeste si isi doreste sa apara intotdeauna plina de viata si cu un machiaj impecabil dar si pentru un make up artist in devenire...Calitatea si rezistenta fardurilor sunt foarte importante, insa eu consider ca la fel de importanta este si pregatirea tenului pentru aplicarea acestora pentru ca sunt "mixuri" de produse cosmetice care nu sunt tocmai ideale pentru un machiaj complet, astfel ca necesitatea aplicarii unei baze pentru a spori intesitatea culorilor este prioritara!O baza de machiaj buna, este cea care are in compozitie silicon, un ingredient care asigura netezirea imperfectiunilor si camuflarea cicatricilor pentru o piele mai neteda.

Si pentru ca tenul fiecarei femei este diferit, si bazele de machiaj vin in texturi diferite pentru a acoperi toate necesitatile pielii.De exemplu, o baza sub forma de gel este hidratanta si potrivita pentru tenurile uscate, mature in timp ce o baza solida-cremoasa, este destinata pentru tenurile grase ce au nevoie de o acoperire de durata si ascunderea micilor defecte. Cu ajutorul acestora, veti uita de stresul din timpul zilei si nu veti mai sta cu oglinda aproape pentru retusuri in zonele cu exces de sebum pentru ca baza va avea grija ca aspectul natural si fresh sa se mentina timp indelungat.Pe Aoro putem gasi numeroase variante ale acestui tip de produs cosmetic de la firme de renume si la preturi cat mai accesibile pentru orice buzunar.Eu va recomand sa incercati atat baza de la Avon care este de altfel foarte ieftina de care eu personal sunt foarte multumita si incantata, cat si celelalte variante.Astazi mi-a atras atentia cea de la Rimmel Exaggerate si cea de la ArtDeco insa astept sa imi spuneti ce parere aveti voi despre ele dar si ce alte variante pe care le-ati incercat deja va plac si le recomandati.

Un comentariu: