vineri, 2 mai 2014

Shopping lately..

Shopping-ul este cuvantul zilei!Daca mai devreme va prezentam crema de la Nivea intr-un review complet, iata ca a venit momentul sa va prezint si restul cumparaturilor pe care le-am facut in acea zi cand am iesit prin oras dupa cateva cadouri pentru doua dintre colegele mele de facultate.


Fondul de ten de la Rimmel Perfect match nu mai are nevoie de prezentare!Este preferatul meu, este unul dintre putinele produse de make up pe care il achizitionez pentru a 3 a oara consecutiv si care imi este la fel de drag ca si prima oara.L-am cumparat de pe Aoro insa de aceasta data intr-o nuanta mai inchisa pentru a se potrivi pielii mele usor bronzate.

Mi-am dorit si un tus nou si am ales tot Rimmel.Pana acum nu l-am folosit pentru ca am vrut sa termin cel inceput deja de la Maybelline insa imediat ce v-a intra in uz, voi reveni cu o parere completa despre el.

Iar rochita, va pot spune ca este preferata mea!Mi-a ajuns de curand acasa fiind comandata de pe Sheinside desigur, si este realizata dintr-un voal foarte fin, deloc transparent, care se leaga la mijloc cu o fundita cu acelasi model.Nu aveam nimic in acest gen, alb cu negru, asa ca mi-am permis sa ies din zona mea de confort si cred ca se v-a potrivi de minune cu o pereche de balerini rosii!

Voi ce spuneti dragilor, va plac noile mele achizitii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu