miercuri, 7 mai 2014

Wishlist cu parfum de vara!

Se cer schimbari!Si unele serioase!Nici nu mai stiu cand a trecut primavara, pentru ca efectiv parca nici nu a fost pe aici macar un pic, datorita valului de caldura care m-ai mult a semanat a vara nicidecum a parfum de flori de Mai...Incepe sa-mi fie dor de aceasta trecere lenta intre anotimpuri insa cred ca nu o sa mai avem parte de asa ceva de acum inainte datorita schimbarilor climatice, dar gasim noi o modalitate pentru a le pastra farmecul macar pentru cateva momente...

In astfel de situatii, ce cerne lista de shopping, se aduna dorintele si se pun cap la cap noutatile.Se obtine astfel un wishlist parfumat, cu arome seducatoare de vara si flori, si se asteapta mega reducerile pentru un portofel cat mai plin si trainic.

Parfumul de mai sus, este in topul preferintelor de mai bine de un an de zile.Mi-a fost frica sa il includ pe vreo lista de dorinte efectiv realizabila datorita pretului nu tocmai accesibil pentru mine, dar tentatia este mare si greu de stapanit cand ai de a face cu un produs cosmetic de-a dreptul mirific....Tot ce va pot spune despre el la acest moment este ca perfectiunea exista!Este sublim, si total altfel...o aroma speciala, unica si care te face sa te simti in fiecare zi speciala.Defapt, aromele din sticlutele magice de la Viktor & Rolf sunt deosebite, si se evidentiaza intr-un mod unic in lumea parfumelor, dar FlowerBomb este wow!...Am cautat variante mai ieftine ale acestei arome, insa nu am gasit nimic asemanator asa ca va trebui sa pun banuti deoparte sa il achizitionez pe viitor ca asa nu mai merge!

Si pentru ca vara e tot mai aproape, nu putem sa iesim din casa fara protectie solara pentru pielea sensibila si permanent expusa razelor de soare care nu sunt tocmai ok...

In urma cu trei ani mai exact, protectia solara nu avea nici o importanta pentru mine, pana cand alunitele de pe spate si de pe umeri au inceput sa se inmulteasca iar pielea sa capete un aspect usor imbatranit.Atunci dermatologul m-a facut sa inteleg cu adevarat cat de necesara este aplicarea unei creme zilnice cu factor de protectie ridicat, si cum pot preveni aparitia cancerului de piele cu doar putina atentie acordata ingrijirii acesteia cu produse bine formulate.

Consider ca la acest capitol, nu ducem lipsa de variante disponibile, datorita faptului ca din ce in ce mai multi producatori de cosmetice si dermatocosmetice pun din ce in ce mai mult accentul pe o piele sanatoasa si protejata de agentii externi ce iii pot produce leziuni ireversibile.

Si ultimul produs de pe lista mea de preferinte din acest sezon: uleiul de corp uscat de la Nuxe.

O buna perioada de timp a fost vedeta produselor de ingrijire a corpului prin intreaga blogosfera, si se pare ca nu a fost laudat degeaba.Este un ulei luxuriant, foarte bun pentru pielea sensibila.

Este multifunctional astfel ca poate fi folosit in diferite scopuri.Eu il doresc pentru a-l aplica dupa baie din cauza ca am o piele foarte uscata iar unturile de corp sunt cu greu de asimilat si de purtat pe caldurile ce se anunta.Nu am nici rabdarea necesara pentru a astepta absorbita completa a acestora in piele, astfel ca un produs cat mai light si mai versatil este de preferat.


Desigur ca lista de dorinte ar putea continua cu o sumedenie de alte produse, insa in acest moment doar aceste 3 mari nume din lumea cosmeticelor mi-au starnit pofta de shopping si ar merita o investitie majora.Nu am uitat nici de produsele pentru par, insa momentan consider ca rutina pe care o am stabilita merge de minune si nu am nevoie de alte adaugiri.

Gasiti toate aceste produse dar si altele pe Aoro.ro, magazinul de unde imi cumpar luna de luna cosmetice si de care sunt foarte multumita.S-au extins in ultima perioada in am observat aparitia unei noi categorii Bio pe site ce abia asteapta sa fie descoperita, asa ca va invit sa alegem impreuna cele mai tentante si delicioase produse cosmetice pentru o vara de neuitat si o piele ce radiaza de fericire!

2 comentarii:

  1. Imi plac toate produsele marca Shiseido , uleiul de la Nuxe e o tentatie :)
    Pupicei.

    Mai vino In Oglinda
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere