marți, 3 iunie 2014

Bijuterii cu suflet

Buna dimineata dragile mele!Astazi am o postare mai speciala, plina de culoare si de eleganta pentru ca va voi arata cateva dintre seturile de bijuterii foarte dragi mie!


Albastrul nu este una din culorile mele preferate iar membrii familiei stiu asta, insa nu le-a pasat deloc atunci cand au ales acest set de bijuterii de la BePrecious si bine imi pare!Pietricelele sunt deosebit de frumoase, iar nuanta de albastru ciel minunata!Ce imi place la ele este faptul ca au venit foarte frumos ambalate, cu un certificat de garantie si o scrisorica emotionanta de la cei dragi care le-au facut sa fie si mai pretioase decat sunt deja.


Dar verdele...Vai cat de mult il mai iubesc!Nu mi-am putut controla emotiile cand am vazut in cutie acest set minunat!Am topait prin camera de fericire vreo 2 zile si nu imi puteam lua ochii de la pietrele ca de smarald ce compun aceste doua piese de bijuterie...


Jucausa steluta de la Borealy, o incantare si o minunatie!Din pacate nu am reusit cu aparatul meu foto sa ii redau adevarata frumusete insa va spun ca in realitate arata cu mult mai bine si este un accesoriu feminin si delicat cum nu am mai intalnit pana acum.


Dupa cum cum veti putea observa, bijuteriile de la Sevda sunt favoritele mele si atat parintii mei cat si iubitul stiu asta si nu contenesc sa ma uimeasca atunci cand imi ofera cadou accesorii.Acest set este de departe favoritul meu. Este mai fin decat primul, cu mult mai elegant si pretios, si se potriveste de minune cu ceea ce sunt eu, cu stilul meu si cu personalitatea mea in general.Verdele pietrelor este cu mult mai intens in realitate.


Acest set albastru imi aminteste de bijuteria pierduta de protagonista filmului Titanic in ocean, desi de dimensiuni mult mai reduse.Nu pot sa nu observ ca si aceste bijuterii sunt in acelasi stil cu cele mai de sus, simple insa de mare efect.Oriunde am purtat oricare din aceste seturi, am atras atentia atat doamnelor cat si domnilor si am fost constant intrebata de sursa acestora.Cand eram adolescenta, nu puneam deloc accentul pe bijuterii si imi cumparam absolut tot ceea ce nimeream, ajungand sa port chinezarii si gablonturi foarte prost realizate dar si de prost gust.Abia mai tarziu mi-am dat seama cat de urat imi statea cu ele si ca adevarata mea frumusete va fi pusa in valoare doar de bijuterii nu neaparat scumpe, insa fine si care transmit ceva, asa cum sunt cele de mai sus, ce nu se vor demoda niciodata si care se potrivesc in orice moment al zilei...

Un comentariu:

  1. The jewellery is just gorgeous, totally lived the green pending set and blue one too
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiray.com

    RăspundețiȘtergere