vineri, 6 iunie 2014

Conduc spre paradisul cumparaturilor!

Daca ieri va vorbeam despre relatii si importanta comunicarii dintre parteneri, astazi vreau sa vorbim putin si despre pasiunile noastre in parte.Deja nu mai este un secret pentru nimeni ca masinile nu imi capteaza cu adevarat atentia pentru ca nu ma pricep deloc in acest domeniu si  nici nu cred ca voi avea vreodata de a face ceva pentru a ma perfectiona. Cand am fost pusa in situatia de a incepe scoala de soferi (din obligatie!) imi venea sa o iau la fuga din cauza ca nici macar sa conduc nu imi place. Veti spune si voi probabil ca si prietenii mei ca sunt o ciudata, ca nu ati mai intalnit pe cineva care sa spuna ca nu isi doreste un permis de conducere, dar iata ca eu sunt exceptia! Chiar nu imi place dar pe cat de mult am evitat sa dau examenul, pe atat de usor l-am luat! Pana si tatal meu a fost surprins cand a aflat ca am avut punctajul maxim si ca la traseu am primit acordul chiar din prima...Numai el stie cat de mult s-a chinuit sa ma invete regulile de circulatie, cum sa am grija de masina, cum sa ii schimb anvelopele de iarna de la Motorvip pe care le-a pus special ca sa merg usor tot sezonul rece, cu altele noi pentru vara ca doar o data cu adaugarea unei noi soferite in familie, se cer si noi schimbari sau chiar o noua masina!

Dar eu nu vreau masina noua, ci vreau multi pantofi si multe rochite dar oricat de mult as vrea, nu pot sa las de izbeliste masina asa ca mai trag o privire din cand in cand pe adryme.eu site-ul preferat al tatalui ca doar ce credeati, doar eu fac shopping online?
Astazi optiunile pentru cumparaturi s-au inmultit iar pe internet gasim cu mai multa usurinta ce ne dorim decat in magazinele fizice, iar pentru cele mai nepricepute intr-ale masinilor, exista si tutoriale despre cum sa-ti schimbi anvelopele sau roata sparta daca te afli in desert si vrei sa ajungi de urgenta la noul mall deschis in celalalt capat al orasului...
Ce mai chin, dar zau ca e bine sa ai totusi o masina care sa te duca pe tine si sacosele pline de cumparaturi acasa in siguranta dar si la orice ora vrei!Sa nu depinzi de parinti sau de masina iubitului e totusi ceva, si cam asta ar fi principalul motiv pentru care am acceptat sa invat sa conduc..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu