miercuri, 25 iunie 2014

Frumusete cu bani putini?

Da, se poate! In fiecare zi ma gandesc la numeroasele produse cosmetice pe care le detin dar si la preturile pe care acestea le presteaza si cu teroare imi dau seama ca in lunar, cheltuiesc mai mult decat as dori pe cosmetice, care intr-un sfarsit, ajung fie la gunoi fie la alte rude pentru ca efectiv uit de ele si in timp compozitia se schimba sau data de expirare se aproprie cu pasi repezi. Am incercat sa imi schimb rutina de ingrijire atat a tenului cat si a parului, adaugand treptat doar produse care le folosesc cel mai des pentru a evita suprasaturarea dulapului de produse din baie si am ajuns chiar la o situatie multumitoare.
Uleiurile naturale nu imi lipsesc, mai ales pentru ca parul meu are prioritate catre o astfel de ingrijire mai luxurianta dupa parerea mea, si desigur ca si acesta imi demonstreaza in fiecare zi cat de fericit este pentru ca il alint cu cele mai hranitoare tratamente si masti in care nu investesc de obicei sume colosale, pentru ca dupa parerea mea, unele produse pentru par se pot inlocui cu usurinta de mixuri inteligente de uleiuri si unturi vegetale ieftine.


De aceasta data am preferat sa folosesc uleiul de nuca de la Eubio pe care l-am primit pe la sfarsitul lunii Mai si pe care l-am folosit pana la ultima picatura! Uleiul de jojoba si apa de musetel au venit in completarea ritualului de hidratare a tenului in aceasta perioada, in timp ce nucile de sapun au reprezentat o noutate extrem de interesanta care mi-a starnit cu adevarat curiozitatea, eu avand prea putine cunostinte despre acest concept si tip de "detergent" natural pentru haine. Mi-am dorit sa folosesc produsele din imagine pana la terminarea acestora inainte de a realiza un review complet. Consider ca uleiurile cat si produsele pentru ten necesita o perioada de utilizare indelungata pentru a putea observa cu adevarat proprietatile pe care le detin, astfel ca in cateva zile, va voi putea oferi mai multe detalii despre fiecare in parte, pe masura ce recipientele se golesc. Preturile produselor sunt foarte mici, astfel ca intreaga comanda este buget-friendly si ofera posibilitatea de a jongla cu cele alese, fiind de altfel potrivite pentru diferite intrebuintari.

Multumesc Eubio pentru sansa de a testa aceste produse!

2 comentarii: