miercuri, 4 iunie 2014

Help!

In aceasta saptamana mi-am dat seama cu tristete ca sunt dependenta de gadget-urile mele!Aproape ca nu mai pot sa imi desfasor activitatile cotidiene in ritmul normal daca nu am telefonul si laptopul langa mine, iar cand unul din ele se strica...e teroare!Nici nu mai vreau sa trec vreodata prin momente de suspans sa aflu daca toate datele din laptopul meu mai merg salvate, sau daca cel putin acesta mai are vreo speranta dupa super cazatura pe care a tras-o din geanta de voiaj cand nu mi-am dat seama ca se afla pus tocmai deasupra hainelor si fermoarul desfacut i-a permis alunecarea de ciment in cateva secunde cand inima mi-a stat pe loc.Cred ca ati putut observa si voi faptul ca in ultima perioada am fost absenta de pe blog cat si pe pagina de facebook datorita faptului ca in acest moment accesul la laptop imi este limitat iar de pe telefon navigarea nu imi permite sa realizez articolele pe care le astepti cu totii, insa in curand sper sa revin, daca nu, o sa apelez iarasi la calculatorul colegei mele de camera.
Nu sunt neglijenta de felul meu, insa nu stiu cum de s-a nimerit ca de aceasta data, mama sa fie cea care mi-a facut una dintre genti si nu a dat mare importanta laptopului.In momentul in care am vazut cum se duce inspre jos am zis ca pana aici i-a fost micutului...Nu ma pricep la calculatoare si nici la detaliile acestora.Atunci cand mi-am luat acest model de laptop ieftin, am cerut parerea fratelui meu care studiaza la Automatica si a ales el ceva care sa fie usor de transportat si sa indeplineasca cu usurinta cerintele mele, astfel ca pana astazi, ne-am impacat destul de bine si chiar m-am atasat pe parcurs de modelul pe care il detin.Este foarte mic, usor de pus in geanta de umar si de purtat datorita dimensiunilor sale reduse.Nu am avut niciodata exigente mari in ceea ce priveste gadget-urile detinute pentru ca intotdeauna am cautat mai mult utilitatea unui obiect decat aspectul fizic, marca sau pretul acestora.Consider ca sunt produse bune si la preturi mici si cu un design mai simplu si daca stii sa cauti bine, buzunarul tau nu este golit si nici activitatile tale din mediul online nu vor suferi pentru ca in mare parte, caracteristicile tehnice sunt cele mai importante!Cand am inceput sa scriu pe acest blog, aveam laptop-ul de doar o luna de zile astfel ca veti intelege atasamentul meu pentru aceste doua lucruri ce imi ofera posibilitatea de a evada de stresul din timpul zilei si care m-au ajutat sa devin o alta persoana, mai indrazneata, perseverenta si creativa.Acum am dus laptop-ul la un service pentru a-l reface si a salva toate datele din el, pentru ca sincera sa fiu, nu aveam in plan o noua achizitie din acest domeniu, dar tot ce stiu este ca de acum inainte voi fi cu mult mai atenta la modalitatea de transport si la siguranta acestuia, si la fel si la cum imi aranjez accesoriile care sunt de asemenea costisitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu