marți, 3 iunie 2014

Masaj la minut

Ce bine e sa iesi cu prietenele cele mai bune la shopping!Nici nu mai stiu cand a fost ultima oara cand mi-am permis sa imi rup din timp sa ies intr-un mall la o sedinta de cumparaturi lejera, fara stres si bani multi in buzunar, dar daca stau sa ma gandesc, cred ca prin iarna se intampla asta!Imi este din ce in ce mai clar faptul ca am devenit cat mai dependenta de facultate si de serviciu, si nu stiu cum sa le mai echilibrez pentru a nu ajunge un robotel!Dar intr-un fel sau altul, cam asta si sunt pentru ca nici macar atunci cand plimbarea e plina de voie buna nu pot sa nu ma gandesc la planurile de invatat, la tot ce tine de munca si la cate se aduna pe capul meu daca nu ma incadrez in timp.

Si ma tot gandesc cum sa fac sa ma relaxez si sa nu mai fiu atat de incordata?De ce nu ma pot bucura de iesirile cu prietenele mele asa cum trebuie si de ce trebuie sa fim mereu constransi de atributiile noastre?Ultima oara cand am iesit am shopping-uit la viteza, si nici nu va imaginati cat de tare ma dureau picioarele cat si spatele de la alergatura intre magazine, si imediat ce am reusit sa gasesc unul din scaune masaj liber, al meu a fost!
Nu obisnuiesc sa le folosesc, insa de cand cu durerile si cu stresul, mereu ne relaxam intr-un astfel de scaun cand iesim si tare amuzant si dragut mai e sa te masezi si sa simti ca te topesti la propriu ca o inghetata in timp ce picioarele tale obosite sunt ingrijite chiar si pentru 5 minute platite!Desigur ca ne-am dori ca masajul sa fie realizat de un baiat frumos, intr-un salon spa de vis, dar momentan doar visam in timp ce scaunelul magic isi face treaba si ne pregatim sufleteste pentru numeroasele sacose de cumparaturi ce asteapta sa fie ridicate de pe podea odata terminat programul de masaj...
Cand le-am descoperim nu stiam ce sunt si nici la ce folosesc, insa imediat ce le-am prins "smecheria" le-am incercat constant la fiecare iesire in mall si e amuzant cand se face coada dupa noi pentru ca nu ne mai lasa inima sa ne ridicam din ele, dar cred ca toti ne inteleg desi rad de noi care ne maimutarim si plangem dupa el mai apoi.Dar cam asta este!Clipele de relaxare de durata costa mult in zilele noastre, asa ca vrand-nevrand,ne-am adaptat la optiunile oferite si banii putini pe care ii avem in buzunar...

3 comentarii:

  1. Nice post!

    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu am vrut sa ma asez intr-un scaun dina sta dar nu stiu din ce motiv nu am facut-o pana acum :D
    puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-e rusine sa ma asez pe un scaun in spatiile publice, probabil la fel as avea o retinere si daca ar fi amplasat intr-o zona mai retrasa. Acasa in schimb as sta ca o mata la masat de buna voie si nesilita de nimeni. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere