sâmbătă, 21 iunie 2014

New in my closet: ProduseCosmetice.ro

Cand primesti un pachet plin de bunatati, te simti ca in rai! Nici nu stiu cum sa va prezint mai frumos produsele urmatoare din comanda de pe ProduseCosmetice.ro pentru ca toate sunt minunate, si chiar mai interesante decat mi-as fi imaginat! Desigur ca fondul de ten spuma cu atomizor este senzatia momentului si abia astept sa va povestesc despre experienta mea cu el!


Mi-am zis ca nu voi mai achizitiona produse pentru make-up dar nu m-am putut abtine! Am considerat ca este momentul pentru un nou fond de ten, putin mai altfel decat cel obisnuit iar Dream Nude Airfoam pare a fi o alegere inspirata pana acum. Culoarea mi se potriveste, textura este absolut minunata si fina, iar finish-ul mat desi nu as fi crezut! Ramane sa vad cum se comporta si in timpul zilei fixat cu pudra dar si fara pentru a putea spune cu adevarat cum se prezinta produsul.

Rujul Maybelline Colorsensation a fost un must-have si imediat ce am prins nuanta Cherry Candy in stoc, al meu a fost! Pana acum va pot spune doar atat: delicios! Imi place la nebunie si cred va el va deschide seria de review-uri din urmatoarea saptamana.
Rimelul Bourjois Holidays si gelul de dus Cottage au venit ca o completare a acestui nou ritual de ingrijire pentru vara, aroma fructata si culoarea vesela a rimelului fiind echipa perfecta pentru un look simplu si colorat in nuante pline de viata.

O comanda care mi-a placut la nebunie si produse ce mi-au depasit asteptarile!Sunt sigura ca si voi sunteti deja familiare cu acest site de produse cosmetice si ca v-ati si comandat deja o parte din wishlist-ul pe care il aveati.Eu am bifat de pe lista de dorinte rimelul acesta colorat si gelul de dus la care tot ravneam inca de cand l-am zarit pe rafturile din Carrefour in urma cu o luna.
Comanda a venit rapid la posta locala iar produsele foarte bine impachetate astfel ca nu au fost accidente si gelul de dus nu s-a scurs in cutie.

8 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere. Abia astept sa citesc despre ele cat mai multe detalii. Sunt tare curioasa despre rimel si despre ruj. Despre gelul de dus deja sunt convinsa cat de bine miroase.. :X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele. Sunt curioasa cum se vede rujul pe buze. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere . Si eu sunt curioasa cum e rujul si gelul de dus miroase minunat , l-am avut si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Such nice products to try!

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Beauty Blogger

    follow or drop your comment here : http://margaretavania.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu drag si asteptam review-urile :) (in special la fondul de ten).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu drag! :*
    Sunt curioasa cum ti se pare gelul de dus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gelul de dus ..trebuie incercat neaparat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Gelul de dus e apetisant dar m-ai facut curioasa cu fondul de ten. Astept sa citesc cum se comporta.

    RăspundețiȘtergere