miercuri, 4 iunie 2014

Pasiuni

Iubitul meu si pasiiunile lui...un mister pentru mine!Chiar si dupa 6 ani de relatie inca mai stau si ma gandesc oare daca am ales bine pentru ca stand de vorba de multe ori, ne-am dat seama ca suntem total diferiti, ca avem viziuni diferite despre viata, teluri diferite si pasiuni total opuse.De obicei se spune ca polii opusi se atrag, insa chiar asa sa fie? Daca in urma cu cativa ani mi s-ar fi spus ca o femeie pasionata de make-up se poate indragosti de un barbat pasionat de masini sau de constructii si se poate obisnui cu usurinta sa traiasca intr-un mediu total diferit de cel roz si pufos in care este obisnuita de fel, cu greu as fi crezut, ba chiar as fi ras copios imaginandu-mi numai fata in cauza plina de murdarie de masini si praf...dar niciodata sa nu spui niciodata, pentru ca se pare ca si mie mi s-a intamplat asa ca da, este posibil sa intalnesti in viata oameni care sa-ti vorbeasca pe o alta limba pe care sa nu o intelegi, si totusi privirea si inima sa va dicteze la fel.Barbatilor in general le plac masinile, mecanica, sporturile si lucruri total diferite de ale noastre, dar asta nu inseamna ca nu pot fi delicati si devotati unei femei care nu isi arata interesul in aceleasi preocupari cotidiene.

Si sincer sa va spun, e chiar amuzant si super interesant sa ai lucruri noi de invatat si de descoperit de la partenerul de viata!Desi pasiunile noastre sunt diferite, il ascult de fiecare data cu atentie chiar daca el imi vorbeste despre trolii auto 12-14v care imi sunt total necunoscuti si niste termeni parca scosi din povestile cu monstri si vrajitori, dar cui ii pasa de asta cand tu iti vezi iubitul ca te priveste cu dragoste si iti povesteste cu mare interes si dedicare despre cele mai noi intreceri auto, despre motoare si masini pe care tu nici macar nu le cunosti?...Este foarte important sa iti sustii prietenii si iubitul in tot ceea ce face daca vrei ca relatia ta sa fie una longeviva.
Eu chiar daca nu ma pricep, incerc sa ma implic in discutiile lui, si imi place cand incearca sa ma invete diferite amanunte cu privire la masinile si motoarele care ii plac!Nu il cenzurez pentru ca asa cum el ma asculta pe mine de fiecare data cand ii vorbesc despre pantofi si creme, asa trebuie sa il ascult si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu