sâmbătă, 14 iunie 2014

Review: Gel de dus nutritiv cu ulei de argan Gerocossen

Orice femeie isi doreste o piele mai frumoasa, mai radianta si hidratata in acest sezon, dar oare cum putem sa indeplinim perfect cerintele acestea cu doar cateva produse? Trebuie sa va spun ca pana de curand, in rutina de ingrijire a corpului pe timp de vara, se numarau nu doar 3 produse, ci vreo 7-8! O colega bloggerita si-a pus cap la cap produsele pe care ea le foloseste pe timp de vara si cand am vazut cate s-au strans, m-am speriat sincer, si am zis ca poate este momentul sa incep si eu un astfel de inventar insa eram aproape sigura ca nu se vor aduna tot atat de multe, dar m-am inselat!

Se pare ca am un obicei foarte prost de a aduna in timpul anului numeroase produse cosmetice, de make-up, de corp, pentru dus etc., de a le deschide, a le simti aroma, testa putin si apoi de a le lasa prin dulapul din baie fara a le termina. Clar trebuie sa fac ceva in acest sens, si pentru inceput, mi-am pus ordine printre gelurile de dus, lotiunile de corp si alte cateva mici cosmetice pentru corp. Apoi dupa "inspectia" si curatenia generala, mi-am pus serios intrebarea urmatoare: pe cate dintre produsele adunate si aruncate la cosul de gunoi le-as cumpara din nou? Pana acum, am ajuns doar la 2-3 preferate maxim, iar astazi va voi vorbi despre gelul de dus numarul 1 de care nu ma pot desparti deloc!


Inca de cand am primit acest gel de dus din gama Argan Line de la Gerocossen am stiut ca ne vom intelege de minune! Produsele cu argan mi-au placut dintotdeauna fiind blande cu pielea si oferind o catifelare si hidratare optima pentru orice sezon. Desigur ca pentru mine s-a nimerit perfect, pentru ca vremea capricioasa din ultimele zile mi-au cam dat batai de cap, fiind cu mult prea reci uneori si mult prea calde alteori, astfel ca pielea mea a cam avut de suferit din cauza acestor schimbari termice.

V-am spus de multe ori ca pe timp de toamna/primavara si inclusiv iarna, pielea de pe corp imi este extrem de uscata, si aspectul crapacios si de solzi de peste ma fac sa imi fie rusine sa imbrac fuste si rochii pana cand nu reusesc sa remediez situatia, dar asta de parca ar fi atat de usor precum suna!

Gelul de dus nutritiv cu ulei de argan de la Gerocossen este tot ce mi-am dorit! Primul dus a fost minunat! Textura sa fina si parfumul suav asemanator cocosului sau a combinatiei de lapte si miere, m-au facut sa ma indragostesc iremediabil de acest produs de baie! Spuma bogata si usoara (contrar descrierii de pe site precum ca ar fi onctuoasa) curata foarte bland, se clateste cu usurinta insa invaluie pielea pe timp indelungat cu acest parfum dulce minunat si ofera....cea mai puternica hidratare! Este pentru prima data in viata mea cand simt ca si cand as fi aplicat o lotiune de corp in timpul dusului si nu un gel de dus, si aceasta senzatie este una de durata. Este perfect din toate punctele de vedere, foarte ieftin ca si pret (15 lei) iar cantitatea foarte generoasa (400 ml). Ador senzatia de prospetime pe care mi-o ofera dupa dus, si imi doresc sa incerc cat de curand si restul produselor din aceasta gama.

Aproape ca am si uitat de aplicarea laptelui de corp de cand il folosesc, insa nu uit sa aplic si lotiunea pentru protectie solara cu SPF 30 tot de la Gerocossen. Inca de cand a dat soarele, am incercat pe cat posibil sa ma protejez de razele nocive si sa incetinesc procesul de imbatranire al pielii cu produse care mi se potrivesc si care nu m-au dezamagit, iar cea de care va spun mai sus, este una dintre ele.

Sunt exterm de incatata de acest gel de dus si sunt sigura ca si voi il veti gasi la fel de bun si de bland cu pielea ca si mine de altfel. Este pentru prima data cand consum un produs pentru baie atat de repede si pe care il folosesc constant la fiecare dus, deci va puteti da seama si voi cat  de mult imi place!

Daca doriti sa il incercati sau sa aflati mai multe detalii despre produsele Georocossen va invit sa aruncati o privire pe site-ul acestora si in magazinul online (click aici).
Shopping placut dragilor!

Un comentariu: