luni, 2 iunie 2014

Review: lapte demachiant Anian

Inca de cand am descoperit apa micelara, am si uitat ce inseamna demachiantul pentru ca acest tip de produs a reusit sa imi inlature din rutina de ingrijire atat demachiantul cat si tonerul.Imi este cu mult mai usor sa folosesc doar apa micelara si sunt si foarte multumita de rezultatele obtinute dupa folosirea acesteia.De obicei, demachiantele se inteleg si nu prea cu tenul meu si greu mi-am gasit unul pe plac pe care sa il folosesc timp indelungat.

Intotdeauna am fugit de ele pentru ca urasc senzatia de piele lipicioasa de la sfarsit si faptul ca o discheta nu imi este de ajuns pentru a curata tenul in totalitate.Nu ma machiez excesiv, insa imi place sa am o piele curata in totalitate, astfel ca atunci cand am aflat ca pot inlocui cu succes doua produse din rutina de demachiere dintr-un start, am fost extrem de incantata.A trecut cam un an si jumatate de cand nu am mai testat un demachiant, insa asta nu inseamna ca nu o pot face acum. Am castigat recent un premiu ce continea doua produse de la Anian destinate demachierii tenului si le-am incercat cu mare drag pentru ca in general ceea ce am incercat de la aceasta firma a fost super ok ba chiar peste asteptarile mele.

Laptele demachiant de la Anian consider ca este unul ok.Nu m-a impresionat cu nimic, fiind insa un produs lejer, potrivit pentru orice tip de piele.Se gaseste intr-o consistenta lichida, cu o textura fina, ce se absoarbe cu usurinta in materialul din care este confectionata discheta demachianta si pot spune ca este foarte bland.Nu curata agresiv, si nici nu este extrem de eficient.La machiajul ochilor si in special la rimel a trebuit sa insist, dar nu m-a deranjat cu nimic acest aspect.Parfumul produsului as zice ca aduce putin cu cel al produselor Byphasse , dar nu atrage cu nimic in special.Este sintetic, simplu, si nu deranjeaza la utilizare.Am fost cel mai bucuroasa cand mi-am dat seama ca nu ma ustura ochii de la el astfel ca voi avea grija sa il folosesc pana cand se va termina in totalitate.Doresc de ceva timp sa consum toate produsele cosmetice pe care le incep si sper sa ma pot tine de promisiune si sa reduc din numarul recipientelor deschise si neterminate care stau pe dulapior...

In concluzie pot spune ca acest demachiant este ok.Nu il gasesc extraordinar dar nici inutil, potrivit pentru o demachiere rapida, fara incidente neplacute.Il gasiti pe site-ul celor de la Triodeluxe.

2 comentarii:

  1. Sa stii ca eu sunt curioasa in privinta lui! Asta si pentru ca am o parere buna despre produsele Anian!
    Multumesc pentru review, draga Ana!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine daca e macar ok demachiantul... :)
    Lotiunea tonica iti place?

    RăspundețiȘtergere