sâmbătă, 7 iunie 2014

Review: Pudra compacta Paese

V-am prezentat zilele trecute unul dintre produsele Paese pe care am avut sansa de a le testa, si ati putut afla cat de incantata sunt de blush. Astazi avenit momentul sa va spun in continuare si cateva vorbe despre al doilea produs ce mi-a depasit asteptarile si de care sunt multumita 100%

Pana mai recent, singura pudra compacta pe care o aveam in trusa de cosmetice, era cea Luxe de la Avon insa nu este pana nici acum pe placul meu, insa am continuat utilizarea ei din cauza ca banii pe care i-am dat nu ma lasau sa o arunc fiind aproape intacta. Pudra de la Paese este insa total diferita celei de la Avon si va voi spune de ce:

1.Nu este prafoasa. Are o textura fina, care se prinde cu usurinta de perii pensulei de aplicat pudra/blush-ul si transferul pe piele de asemenea se realizeaza fara nici o problema, uniform, intr-un strat aproape invizibil.

2.Are rezistenta crescuta. In timp ce pudra Luxe se aduna dupa doar 2 ore de la aplicare in liniile fine si oferea tenului un aspect neplacut de piele crapata, cea la Paese se camufleaza perfect si se mentine timp indelungat fara a "fugi" de la locul ei.

3.Nuanta adaptabila. Cand a trebuit sa aleg nuanta pudrei, nu am fost extrem de atenta si nici imaginea oferita de calculator nu era destul de clara pentru a-mi permite o decizie buna cu privire la numarul acesteia, astfel ca a trebuit sa merg pe primul numar din serie, fiind de altfel cea mai deschisa culoare. Spre fericirea mea, culoarea se potriveste de minune cu subtonul pielii mele, si arata foarte natural desi in recipient pare extrem de alba si artificiala.

4.Parfum subtil, cu usoare accente florale.Nu se mentine, nu deranjeaza si nu imi provoaca disconfort de nici un fel.

5.Este lejera, nu incarca tenul si nu ofera acel efect de masca sau de faina aplicata pe piele. Ador look-ul final foarte natural si matifierea pe care o obtin cu acest produs de make up super bun!

In concluzie, pot spune ca sunt total multumita de aceasta pudra compacta. Ambalajul bine realizat si prevazut cu oglinda ii ofera un alt avantaj si ma bucur enorm ca o pot transporta cu usurinta in geanta. Buretelul din interior oferit pentru utilizare este ok, insa nu l-am folosit eu fiind obisnuita cu aplicarea produsului doar cu o pensula pentru un finish cat mai precis.

Un comentariu: