luni, 23 iunie 2014

Tu esti gata pentru miscare?

Acordam zilnic ore intregi machiajului, tinutei, coafurii si prietenilor... Suntem femei si ne place sa ne rasfatam, sa fim in centrul atentie si sa facem pe plac celor din jur cu orice pret, sa discutam despre orice subiect, dar oare cate ore din zi am fi dispuse sa acordam si ingrijirii noatre intime pentru a ne simti cu adevarat bine in pielea noastra si sa vorbim cu prietenele noastre despre acest subiect?

V-am vorbit in trecut despre cateva produse pentru ingrijirea intima si despre importanta acestora in pastrarea sanatatii si a confortului intim, iar astazi, vreau sa deschid pentru voi un nou subiect de discutie care sa va faca sa va ganditi de doua ori atunci cand va cumparati absorbante pentru zilele critice ale lunii prin care toate dintre noi trecem...
Inca din copilarie suntem invatate sa fim discrete fata de acest subiect si sa il tratam cu mare atentie fata de cei din jur, ca si cand ar fi rusinos, si cred ca toate aceste idei se datoreaza in mare parte gandirii femeilor mai in varsta care in vremea lor considerau subiectele despre intimatate ca fiind imprudente si nepotrivite pentru o domnisoasa, insa nu este asa deloc!

Consider ca este necesar ca abordarea subiectelor de acest gen sa fie cat mai deschise, fara perdea pentru ca toate fetele aflate la inceputul menstruatiei cat si noi, femeile in adevaratul sens al cuvantului sa stim cum sa ne ingrijim corespunzator pentru a avea parte de o protectie eficienta in perioada menstruatiei si nu numai!
In zilele noastre, gamele de absorbante puse la dispozitie de diferite marci nu sunt tocmai bune pentru pielea noastra sensibila! In perioada menstruatiei este foarte important sa avem deopotriva parte de o protectie maxima pentru fluxul abundent cat si de confort si lejeritate insa oare sunt aceste lucruri posibile?

Eu cred ca da, dar va dati seama ca pana sa gasesc produsele perfecte pentru necesitatile mele, a trebuit sa imi bat capul cu antipaticele absorbante din plastic, foarte deranjante si care mi-au provocat numeroase iritatii de-a lungul timpului dispozitia mea fiind mereu schimbata datorita stariide disconfort cauzate.... Nu folosesc tampoanele interne pentru ca nu ma simt deloc confortabil cu ele, astfel ca absorbantele nu mi-au lipsit niciodata din geanta, dar nici nu va imaginati cat de mult am suferit din cauza materialului prost din care sunt confectionate!

Candidoza, pielea inrosita si iritata se numara printre cele mai frecvente neplaceri cauzate de acestea, si mi-au dat cele mai mari batai de cap! In fiecare luna treceam printr-un adevarat calvar din cauza ca pielea din zona intima nu respira si bacteriile isi faceau de cap din cauza plasticului de proasta calitate care nu ofereau nici un echilibru zonei intime pentru aceste zile in care igiena este importanta si necesara! Dupa numeroase incercari de a le incerca pe toate, am ajuns la concluzia ca nimic nu imi poate fi de ajutor pentru ca ori sunt eu prea sensibila ori am cerinte cu mult prea indraznete, insa avand in vedere timpurile in care traim, aceste dorinte ar trebui cu usurinta indeplinite deoarece cu siguranta nu sunt singura femeie care se afla in aceasta situatie iar solutia a venit de la Lady Anion intr-un moment in care nu m-am asteptat...

Absorbantele obisnuite au in componenta un continut ridicat de hartie, plastic si alte materiale, reciclate si inalbite cu clor. Marea lor majoritate pot provoca eruptii cutanate, iritatii, inflamatii si infectari ale tractului urinar, in special daca femeia prezinta o sensibilitate mare a pielii in zonele intime si sunt predispuse la infectii bacteriene si inflamatii vaginale in perioada menstruatiei. In aproximativ doua ore de utilizare a unui absorbant obisnuit, nesteril si fara fibre naturale, se pot dezvolta circa 107 bacterii/mm2.


 Kitul de la Anion Care format dintr-un pachet de absorbante de zi, pantyliners si testul pentru depistarea starii de sanatate a zonei intime, este perfect pentru oricare dintre noi. Produsele Lady Anion aduc in Romania singurele absorbante igienice, antibacteriene, din bumbac organic de pe piata. Materialele de prima clasa, biodegradabile, nontoxice, bumbacul organic, dar mai ales elementul inovativ unic pe piata absorbantelor igienice - banda patentata de anioni (rezultat al celor peeste 5 ani de cercetari in domeniul nanotehnologiilor - tehnologiile moleculare ale mileniului 3, in care "materia prima" sunt atomii, fac din Lady Anion partenerul ideal in prevenirea aparitiei problemelor de sanatate intima.

Absorbantele zilnice din bumbac organic Lady Anion sunt perfecte pentru zilele din afara menstruatiei. Ofera o placuta senzatie de prospetime, sunt usoare, blande cu pielea pe care o lasa sa respire in timp ce banda cu emisie de ioni (6000/cm3), turmalina si infrarosii impiedica supravietuirea si multiplicarea bacteriilor, ajuta la reglarea pH-ului vaginal, elimina mirosurile.
Folosirea zilnica a absorbantului Lady Anion protejeaza si previne aparitia iritatiilor, inflamatiilor si infectiilor de orice fel.

Absorbantele Lady Anion au in compozitia lor 8 straturi protectoare, fiecare avand un rol bine stabilit in asigurarea beneficiilor garantate ale produsului. Acestea transforma Lady Anion dintr-un simplu absorbant, intr-un mecanism inovator de protectie completa si preventie, respectand sanatatea si fiind, in acelasi timp, prietenos cu natura (prin componentele sale biodegradabile).

poza straturi
Stratul 1: Protectia suplimentara pe ambele parti previne scurgerile laterale si patarea lenjeriei.
Stratul 2: Suprafata mare de bumbac organic, cu uscare instantanee, ofera o senzatie tactila placuta.Este foarte delicata cu pielea sensibila, previne aparitia iritatiilor, inflamatiilor, mancarimilor si a tuturor senzatiilor neplacute date de celelalte absorbante.
Stratul 3: Banda cu emisie de anioni cu turmalina si infrarosii neutralizeaza mirosurile neplacute (fara adaos de arome sau parfumuri care pot declansa alergii) si regleaza pH-ul. Banda impiedica supravietuirea si dezvoltarea bacteriilor pe intreaga suprafata a absorbantului, fiind singurul absorbant steril de pe piata.


Stratul 4: Primul strat de hartie sterilizata si nereciclata ghideaza lichidul menstrual catre polimerul superabsorbant.
Stratul 5: Materialul biodegradabil din gel polimer asigura absorbtia instantanee a lichidului, permitand absorbantelor sa ramana tot timpul uscate.
Stratul 6: Al doilea strat de hartie sterilizata si nereciclata, pentru protectie suplimentara.
Stratul 7: Materialul de baza, impermeabil pentru lichide, asigura o protectie maxima. Permite aerului sa circule si elimina umezeala si caldura.
Stratul 8: Adezivul non-toxic, folosit in industria alimentara, pentru o mai buna fixare pe lenjerie.

Si totusi, sunt ele atat de bune precum suna?! Sincer va spun ca da! Sunt absorbantele pe care le-am folosit cu timiditate si frica la inceput mai ales pentru ca zilele speciale ale lunii nu sunt tocmai pe placul meu si nici starea de spirit nu ma indeamna la schimbari majore, dar mi-am luat inima in dinti si am zis ca schimbarea trebuie neaparat sa apara cat mai repede si iata ca in doar cateva momente, m-am convins de calitatea acestor absorbante. Nu vreau sa para a fi un review fals, insa pana astazi, absorbantele din plastic de la Always, au fost singurele pe care le toleram pentru ca imi era frica sa nu ma patez pe pantaloni sau fusta cand ies in oras astfel ca le credeam a fi cele mai bune pentru controlul fluxului abundent de lichid menstrual, insa absorbantele de la Lady Anion mi-au dovedit ca sunt perfecte pentru nevoile mele.
Am fost foarte incantata sa observ ca in primele doua zile de folosire, am stat fara griji pentru ca cele 8 straturi s-au dovedit a fi eficiente si nu am avut parte de nici un incident cat am fost plecata in oras si am fost extrem de activa. De altfel, absorbantele Lady Anion sunt indicate persoanelor cu activitate fizica intensa, gamele puse la dispozitie fiind potrivite pentru orice flux menstrual si oricarei persoane.


Sistemul de adeziune pe materialul lenjeriei intime este ok. Aripioarele absorbantelor sunt de dimensiuni medii comparativ cu cele ale altor produse, insa isi fac treaba eficient, astfel ca nu am avut neplaceri in timpul purtarii. Nu s-au dezlipit si nici nu au fost cu greu de aplicat pe lenjerie, iar indepartarea s-a realizat cu usurinta comparativ cu cele de la Always care mereu imi trageau pe banda de adeziv si o buna cantitate de material din lenjeria intima ducand astfel la decolorarea cu mult mai rapida in timp.

Un alt lucru interesant pe care l-am descoperit la aceste produse este flexibilitatea! M-am simtit extrem de bine cand le-am purtat, pentru ca s-au asezat confortabil pe piele, nu au stat rigide asa ca m-am simtit rasfatata si in timpul zilei plina de energie si fericire ca ma pot misca in voie. Aceste absorbante m-au facut sa ma simt bine pe timpul purtarii si in sfarsit nu am mai avut de suferit din cauza iritatiilor produse in zona inghinala din cauza transpiratiei si a caldurii asa cum pateam de obicei. Aplicarea de creme hidratante in aceste locuri nu a mai fost necesara, iar eu sunt foarte incantata ca mi-am gasit in sfarsit o gama de produse pentru ingrijirea intima care sa imi ofere un echilibru perfect intre lejeritate si protectie!

Si daca ma intrebati cat de multumita am fost de cele doua sortimente pe care eu le-am incercat, va spun ca foarte, ba chiar m-au ajutat sa ma decid in sfarsit si sa imi schimb in totalitate produsele pentru ingrijirea intima, iar de luna viitoare nimic nu va mai fi ca inainte pentru ca ma voi simti foarte bine alaturi de Lady Anion care imi ofera ingrijirea de care am nevoie. Mi-am propus sa va fac testul cu puterea de absorbtie al produsului comparativ cu altul insa nu am avut timp, dar zau ca nu am avut timp, insa avand in vedere ca experienta mea cu aceasta gama de absorbante a fost una foarte buna, va recomand sa le incercati cu mare incredere mai ales daca aveti nevoie de o ingrijire intima optima in acele zile grele ale lunii.
Indrazniti sa fiti active si gata pentru miscare cu noua gama de produse Lady Anion!

Pentru cele care inca nu stiu despre aceste produse, va pun la dispozitie link-ul catre site-ul Anion Care (Click!) pentru a descoperi noi informatii si filme demonstrative ale eficientei produselor Lady Anion si va veti putea convinge astfel si voi de importanta alegerii unor absorbante cat mai  potrivite pentru necesitatile voastre. Produsele pe care le veti gasi sunt recomandate pentru femeile de toate varstele si promit a fi de mare ajutor la nevoie!

3 comentarii:

  1. Par fi niste absorbante foarte bune, cred ca o sa le dau si eu o sansa si le voi cumpara.
    Foarte frumos articolul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri!
      Poti gasi produsele in magazinele Plafar (eu acolo le-am zarit!) sau pe site-ul online :)
      Pupici!Sa imi spui cum ti se par!

      Ștergere
  2. foarte interesante. Calitatea lor cred ca este superioara altor tipuri de absorbante. :)
    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere