sâmbătă, 7 iunie 2014

Un colet plin cu surprize!

Asa am fost intampinata acasa de parintii mei cand am venit dintr-o mini excursie zilele trecute!Miercurea de obicei se anunta a fi o zi plina de munca, obositoare si presarata de ghinion, si asta o spun din experienta proprie, insa de aceasta data mi-a fost inseninata inca de la primele ore ale diminetii.Cand am ajuns acasa, mi-a scos mama la inaintare un colet plin cu bunatati primite de la ApolloMod si picioarele mele au tresarit de fericire ca vor avea parte in urmatoarele zile numai de rasfat!


O pila pentru picioare, o cana cu imprimeu simpatic ce o sa-mi aduca aminte de relaxare in orice moment al zilei, si 4 produse cosmetice Titania pentru ingrijirea picioarelor mi-au poposit la usa, aduse de un curier simpatic si bine dispus dupa spusele mamei! Va asigur ca le-am si incercat imediat ce le-am primit!
Iar partea a doua a coletului a continut urmatoarele:


5 masti Montagne Jeunesse si un set de plasturi pentru punctele negreu pe care abia astept sa le folosesc alaturi de mama mea, intr-una din dupa-amiezele toride de vara!
Am auzit pana acum numai cuvinte de lauda despre produsele comercializate de ApolloMod insa nu am avut ocazia sa le incerc pana astazi desigur.Va voi tine la curent cu noutatile, si astept sa imi spuneti care sunt sunt produsele voastre preferate de la aceste doua firme!Pupici si weekend frumos dragii mei!

2 comentarii:

  1. I am going to get some montagne masks
    Do enter my Zarop Summer Dress Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/giveaway.htmlKeep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag si sa ne povestesti si noua despre ele. :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere