marți, 1 iulie 2014

Escapade virtuale

Inceputurile sunt grele...Fie ca ne referim la o prietenie, la o noua slujba sau la deschiderea unui blog, toate primele incercari de a trai altfel si de a dobandi noi cunostinte sunt traite cu aceeasi intensitate si emotii.
In viata avem multe de invatat. Imi place sa cred despre mine ca sunt o persoana deschisa si open-minded, astfel ca nu imi este dificil sa imi gasesc locul in lume, fiind constienta tot timpul ca orice ar fi, nimeni si nimic nu ma poate opri sa ajung acolo unde imi doresc, iar cand necunoscutul mi se asterne in fata...cer ajutor!

Imi place sa descopar noutatile, sa fiu in pas cu schimbarile, si ajutorul persoanelor din jurul meu il consider a fi intotdeauna o sansa de a lucra la skill-urile mele, insa desigur ca am si momente in care prefer linistea si comfortul fotoliului meu unde sa pot cauta in liniste si pace pe internet, multitudinea de informatii puse la dispozitie de prietenii mei bloggeri. Am invatat foarte multe in anii ce au trecut ca si blogger de beauty. Am aflat cat de important este sa fii creativ, sa surprinzi cu subiecte inedite si cum prietenii frumoase se pot lega si dincolo de granitele virtuale. Imi place cand prietenii imi spun ca au reusit cu ajutorul meu sa descopere pe internet bloguri si site-uri interesante, iar cand recomandarile mele sunt folositoare, ma simt foarte bine pentru ca am putut sa imi ajut apropiatii si ca i-am initiat in lumea internetului. Un site foarte bine construit si cu informatii utile este mereu foarte apreciat de public. ardinculori.eu este de exemplu, un loc unde poti evada si detasa zilnic de stresul cotidian, unde poti afla cele mai noi informatii si citi articole pline de inspiratie si indicii pentru vacante reusite.Descoperit recent de mine, insa placut si trecut imediat in lista de site-uri ce merita citite datorita aspectului aerisit si lejeritatii articolelor.
Atunci cand descopar un site care imi place, ii raman fidel si acelasi lucru se intampla si cu blogurile, care astazi, sunt din ce in ce mai multe si care nu mai ofera aceeasi calitate a articolelor precum cele cu experienta, dar desigur ca aici depinde de persoana care scrie si scopul blogului. Selectia este cea mai buna alternativa pentru ca timpul tau liber sa nu fie transformat intr-o perioada plictisita pentru ca sunt sigura ca ne dorim cu totii sa citim doar ceea ce ne place si ne poate fi de ajutor, asa ca va recomand ca in spatiul virtual, asa ca si in viata de zi cu zi, sa fiti atenti la sfaturile si informatiile pe care le gasiti. Abonarea la site-urile preferate este de mare ajutor pentru a tine pasul cu noile articole si astfel ca niciodata nu veti pierde noutatile si legatura cu site-urile voastre preferate nici macar atunci cand sunteti plecati de la birou sau in vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu