marți, 22 iulie 2014

Iarasi shopping?

Imi plac reducerile iar asta deja nu mai este o noutate pentru nimeni. Imi calculez de fiecare data prioritatile cand vine vorba de cheltuit banutii, si am grija sa urmaresc cu mare atentie toate ofertele de pe piata ca sa pot sa ma incadrez in buget astfel ca niciodata  nu cheltuiesc mai mult decat este necesar.
Consider ca a fi cumpatat la shopping poate fi deopotriva un lucru bun dar si rau. De ce?
Pentru ca sunt momente in care acest spirit de "strangator" poate dauna, deoarece preturile mici nu compenseaza de fiecare data si calitatea, dar sunt sigura ca asta stiti deja. Reducerile pot fi un prilej de bucurie pentru multi dintre noi pentru ca un produs la un pret mai mic ne poate salva de la ruina financiara mai ales daca este vorba despre un produs sau un bun casnic indispensabil. De multe ori ne abtinem de la cumparaturi pentru a veni randul reducerilor dar asteptarea poate fi potrivnica. In unele cazuri, produsele mult visate pot disparea din stoc foarte rapid astfel ca se intampla sa ramanem cu banii in buzunar dar fara ceea ce ne dorim, asa ca este important sa ne calculam prioritatile si sa incercam sa ne luam cele care ne trebuiesc la timpul lor, pentru a nu disparea de pe piata asta daca suntem prea zgarciti sau prea rabdatori.
Iar daca suntem genul care cheltuie prea mult, deja stiti rezultatul...multe produse cumparate, multe sesiuni de shopping prelungite si buget zero in timp scurt. Din pacate, prietenul meu se incadreaza perfect in aceasta categorie de persoane care cheltuiesc banutii din casa pe nimicuri...Cred ca pana la urma nu se poate abtine pentru ca am incercat sa il tin in frau dar cum vede ceva ce ii place, nu se poate opri si nu m-ar deranja daca ar fi vorba de ceva ce ne poate folosi.El considera ca este bine sa iti faci toate poftele oricand si ca limitele ipuse defapt te fac sa fii mai zgarcit si nu cumpatat, dar eu sunt de alta parere, mai ales pentru ca sunt altfel si gandesc altfel lucrurile de acest gen. Ultima lui isprava a fost recenta pe autoon.ro cand si-a cheltuit aproape un salariu intreg pe piese auto pentru masina care momentan nu necesita reparatii sau inlocuiri, dar pasiunea lui pentru automobile depaseste orice si pe de o parte il inteleg, dar de pe alta ma ingrijoreaza. Pasiunea mea pentru hainute si pantofi nu s-a adancit deloc desi mi-as dori sa imi iau zilnic un munte de produse noi,  dar a lui a luat-o pe totul si cu totul alte rute mai ales de cand prietenii lui incep sa isi "tuneze" masinile in fel si chip. Oricum ar fi, sunt sigura ca in timp isi va da si el seama ca nu este bine sa cheltuiesti atat de mult pe lucruri care nu sunt imediat necesare si echilibru dintre noil va fi restaurat.

Un comentariu:

  1. Exact aceasi parere o are si prietena mea fata de mine, cum o ai si tu fata de prietenul tau, dar asa suntem noi barbatii , ne place sa cheltuim si mai ales daca este vorba despre pasiunile noastre cum e masina

    RăspundețiȘtergere