vineri, 11 iulie 2014

Latest shopping: Romwe, Sheinside

Luna aceasta mi-au venit mai multe colete la posta vamala si vrand-nevrand, am tras o fuga in Galati pentru a le ridica personal din moment ce fratele meu nu mai locuieste acolo. Sunt in mare parte bluzite cumparate din creditul strang de-a lungul timpului, si ma mir de faptul ca marea majoritate a produselor sunt realizate din materiale chiar rezistente si finute desi poate pe site nu aratau chiar asa interesant.
Am inceput cu doua bluze tip sweatshirt cu maneca lunga ambele cu imprimeuri florale foarte simpatice. Cea neagra este grosuta numai buna pentru la iarna pe cand cea pe crem, este in partea anterioara realizata dintr-un voal deloc transparent insa pretentios deoarece se boteste imediat.


 
Si desigur ca nu puteam sa trec in aceasta vara fara doua camasi noi! Am ales una intr-o nuanta de piersica, si una alba simpla asimetrica. Prima este un model cu spatele gol doar pana la nivelul bretelei sutienului, apoi se continua cu o funda supradimensionata, manecile 3/4 sub forma de clopot.
Cea alba este simpla, cu manecile lungi, cu partea de la spate mai lunga decat cea din fata. Am modificat-o insa in partea anterioara deoarece decolteul era cu mult prea adanc si pentru mine arata prea multa piele. I-am taiat nasturii de jos si i-am cusut de-a lungul reverului si arata cu mult mai bine acum.


Toate hainutele au fost achizitionate la preturi reduse si nu la cel intreg astfel ca pot spune ca am facut o afacere de milioane! Sunt multumita de achizitii si pe la sfarsitul lunii voi pune o noua comanda pentru o geaca ce imita pielea si cateva pulovere sau bluze de tip sweatshirt pentru o toamna vesela si colorata.

3 comentarii:

  1. Ai facut alegeri inspirate! Toate imi plac, in mod special camasile!
    Sa le porti sanatoasa si iubita, Ana! :)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere