duminică, 6 iulie 2014

Pentru ei, toata dragostea!

Este foarte dificil sa te inveti cu singuratatea mai ales atunci cand stai singur intr-un alt oras iar prietenii nu-ti stau aproape cand ai nevoie. Desi ma adaptez cu usurinta schimbarilor din viata mea, nu suport sa stau singura intr-o camera, iar la bloc ..stiti deja povestea mea! Am zile cand imi vine efectiv sa plang ca nu stau la casa, pentru ca imi este dor de gradina mea cu flori si de pisicul meu zglobiu care in fiecare dimineata imi zgarie usa sa il las sa intre in camera sa se joace...Dar anul acesta am zis ca orice ar fi, il iau cu mine pentru ca nu se mai poate asa! Cand pleaca prietenul meu in deplasari, ma apuca o teroare si sunt sigura ca pisicul o sa mai atenueze din dor. Iubesc animalutele si imi place la nebunie sa le ingrijesc! Inca de mica am indragit catelusii, pisicutele si ratustele, dar lista mea nu se incheie aici! Tin minte ca de multe ori veneam acasa de la scoala cu animalute ranite si transformam magazia tatei intr-un adevarat spital, si apoi dupa ce isi reveneau, le gaseam un stapan. 

Dragul meu pisic a venit intr-un moment cand nu credeam ca mai pot avea un alt animalut langa mine. Intr-o singura luna, atat catelusa mea de 3 anisori cat si pisica de 5 ani mi-au murit din cauza unei viroze. Dupa zeci de injectii si tratamente, nu am reusit sa le salvez si m-am chinuit foarte mult cu ideea ca nu am putut sa fac mai mult de atat pentru a le avea langa mine sanatoase.
Pisicul meu alintat insa mi-a adus aminte ca pot inca sa mai iubesc si sa alint si alt sufletel, si m-am atasat foarte mult de el, astfel ca am decis ca luna viitoare sa il instalez la noi in apartament si sa nu il mai las la casa parintilor. Voi avea desigur putin de muncit la el pentru ca nu stie sa isi faca nevoile la litiera pentru ca de obicei cere singur sa iasa afara cand are nevoie, si nici nu este obisnuit sa stea numai in casa, dar cred ca fiind inca pui, se v-a adapta cu usurinta la apartament. In mare i-am cumparat tot ce-i trebuie insa imi place sa mai arunc o privire pe alt pret accesorii pisici de la alti comercianti decat la cei locali pentru ca mi s-a intamplat ca in mediul online sa gasesc mancare si jucarii cu mult mai ieftine si mai frumoase, dar si cutii pentru transport mai bune, si cum de felul meu sunt o shopperita cu experienta, nu ma las pacalita de preturile de la mine din oras si profit de orice oferta tentanta chiar si daca e vorba de lucrusoare pentru animalute ca doar si ele sunt suflete si au nevoie de rasfat si ingrijire cat mai buna, nu?
Si cum Mitzu meu este foarte lipicios si lenes, nu prea face nazbatii fiind plicticos, somnul fiind de felul lui activitatea zilnica preferata. Va dati seama deja ca mare parte din timp il petrece dandu-ne tarcoale si cautand un loc perfect pentru a lenevi desi pe noi poate ne incomodeaza dar nu ai cum sa nu il primesti cand ii vezi ochisorii aia mari si verzi cum stau ca plangaciosii si iti cer un pic de alintatura...Cred ca iubitorii de pisici ma inteleg cel mai bine si stiu prin ce trec si eu zilnic cu pisoiul meu, dar cum sa nu-l iubesti cand e asa de scump si se alinta pe langa tine cersind iubire?  Ziceti si voi acum, nu-i asa ca e o dulceata de motan?

4 comentarii:

  1. Se spune ca pisicile sunt adevarati terapeuti! :)
    E o minunatie de pisoi ochios, sa-ti traiasca!

    Pupicei pisicosi, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt atat de scumpe pisicutele.. am vazut si eu cateva filmulete cu ele si le ador. din pacate la mine la curte nu am niciuna.. inca.. :D:D
    puuup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cunosc , cunosc foarte bine ! Si mi-e asa dor de Arthur al meu . Unde stau acum am o pisica cu 5 pisoiasi , au cam 2 luni smecherii :) Deja s-au invatat cu mine , nu mai sunt speriati , si stiu ca de la mine primesc papa bun , asa ca ma urmaresc peste tot prin curte :)) E un frumos Mitzu tau , asa ii spun si eu la al meu , cel de acasa :P Pisica de aici e tot neagra ::)

    RăspundețiȘtergere
  4. Max, al meu, nu mai este demult singur!:)
    Asadar, nici nu imi mai simte lipsa, cand sunt la serviciu...banuiesti:)

    RăspundețiȘtergere