joi, 10 iulie 2014

Provocarea saptamanii: culoare!

Ce mai faceti dragilor? Astazi mi-am adus aminte de mare, de vacanta si mi-au permis sa insel putin toamna i sa evadez in lumea culorilor vibrante de vara, si sa incerc un produs pe care mi l-am ales tocmai pentru a-l folosi in aceasta perioada, dar cum nu am mai ajuns la mare, l-am utilizat acasa si m-am conformat cu iesirile la munte dar zau ca as prefera de o mie de ori marea de care sunt indragostita...Cred ca va fi singurul an in care o voi ocoli si cu siguranta imi va fi dor de plimbarile de seara pe faleza, de sedintele de bronzat si de apa racoroasa, iar de rochitele albe si de machiajul in culorile marii nici nu mai spun! Am o adevarata pasiune pentru culoare si tot ce tine de nuantele marine in general, asa ca nu am putut rata ocazia de a incerca in aceasta vara un rimel intr-o culoare interesanta de la Bourjois pe care l-am primit de la ProduseCosmetice.ro un magazin online ce ofera clientilor o mare diversitate de produse cosmetice si nu numai pentru un ritual de ingrijire ca la carte! Este din ce in ce mai evident faptul ca site-urile de cosmetice de pe piata romaneasca devin cu atat mai bogate in oferte si pentru mine acest lucru reprezinta o adevarata provocare pentru ca sincera sa fiu, cu greu imi este sa ma opresc uneori din cumparat! Desigur ca urmaresc periodic reducerile si preturile cele mai potrivite pentru bugetul meu astfel ca sloganul magazinului "Orice ai nevoie!" li se potriveste, fiind un spatiu virtual unde visele se implinesc!

Astazi vreau sa va vorbesc despre unul din produsele pe care le-am incercat recent de pe site-ul ProduseCosmetice si care efectiv, mi-a facut vara mai frumoasa prin culoarea sa minunata ce imi aduce aminte de apa marii...

Rimelul Volume Glamour MAX Holidays de la Bourjois este o descoperire tentanta care iti coloreaza ziua dintr-o singura miscare!
Produsele de machiaj in culori puternice nu au fost intotdeauna pe placul meu deoarece sunt genul de persoana care prefera un make-ul cat mai natural, minimal insa totusi vizibil atat cat trebuie sa fie si nu mai mult. Rimelul cat si tusul nu imi lipsesc din trusa, si imi place ca alaturi de clasicul negru, sa detin si alte cateva nuante exotice sa le spun, care sa se potriveasca tinutelor mele simple atunci cand doresc sa accentuez privirea si trasaturile fetei.Cand eram mai mica, prin perioada liceului de exemplu, imi placeau la nebunie rimelurile verzi si mov, desi prima nuanta desigur ca nu se prea intelegea cu cea a ochilor mei deoarece nu iesea in evidenta mai cu nimic din cauza ca erau desigur ambele din aceeasi paleta cromatica insa movul era explozis si imi intensifica verdele meu rebel al ochilor intr-un mod extraordinar, si pana si astazi nuantele movii se numara printre preferatele mele atat in materie de make-up cat si de haine/accesorii etc. Aceasta mascara de la Bourjois este cu atat mai interesanta cu cat nuanta sa albastruie nu am mai intalnit-o pana acum. Nu este in adevaratul sens al cuvantului albastru, ci mai mult un turcoas foarte discret, insa odata aplicat pe pleoape intens si vibrant: Blue Lagoon Atat recipientul cat si produsul in sine mi-a atras imediat atentia mai ales ca de felul meu sunt interesata de orice tip de rimel care mi-ar putea pune in evidenta privirea intr-un mod cat mai placut, iar acesta nu face exceptie! In zilele in care am ales sa il port, am fost complimentata pentru alegerea facuta, dar nu numai atat!Din fericire, acest rimel nu doar coloreaza genele, ci ofera si un volum maxim dupa cum putem anticipa din titlul sau destul de sugestiv de altfel.


Peria sa contine numerosi perisori care in timp ce imbraca genele in albastru, separa si le alungeste astfel ca putem obtine cu usurinta o privire senzuala si luminoasa desi aparent nu spune prea multe. Cred defapt ca acesta este si secretul acestui rimel de la Bourjois: super puterea sa de a oferi dintr-o singura miscare, toate caracteristicile pe care o femeie le doreste de la un produs de acest gen. Intre noi fie vorba, rimelurile colorate sunt de cele mai multe ori evitate pentru ca nu se considera a fi vreun produs minune si nici prea potrivite de la o anumita varsta, oferind doar o estetica deosebita si atat, insa daca stati si cercetati cu atentie piata, veti descoperi (ca mine de altfel!) ca exista game si sortimente care nu doar imbraca genele intr-un strat simpatic de culoare, ci le si ingrijeste si le pune in evidenta intr-un mol cat mai placut pentru un machiaj ca si realizat de un adevarat make-up artist.

Sunt extrem de incantata de acest produs. Imi place ca in timpul zilei culoarea de pe gene nu isi pierde din intensitate, asa cum am patit de altfel cu un rimel maro care numai dupa 3 ore aproape ca disparea de pe gene (cel mai probabil se usca teribil ori cadea de pe gene sub forma acelor scame deloc gratioase pe chipul unei femei) si ca ofera volumul pe care mi-l doresc de la un rimel.

Gasiti acest produs dar si multe altele din gama Bourjois aici la un singur click distanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu