vineri, 11 iulie 2014

Review: Eucerin Volume Filler

Exista lucruri in aceasta viata fara de care nu putem trai si care ne sunt indispensabile. As spune ca pentru femei, lista de bunuri este aproape fara de sfarsit, dar desigur ca fiecare are pretentiile si dorintele ei astfel ca nu ma pot pronunta in numele tuturor, si va voi spune doar care sunt lucrurile cosmetice fara de care eu personal nu m-as descurca zi de zi. Cred ca pe langa protectia solara de altfel indispensabila si necesara oricarui moment al zilei, tenul are nevoie atat de hidratare foarte buna cat si de un mic ajutor pentru a arata intr-o forma de zile mari. Operatiile estetice dupa parerea mea, sunt usor inutile. Nu cred ca este necesar sa apelam la medicul estetician pentru a sterge urmele lasate de trecerea anilor de pe chip pentru ca dupa mine, interventiile chirurgicale au mai mult menirea de a ajuta oamenii sa treaca peste niste probleme cu adevarat grave precum ar fi cicatricile adanci, urmele arsurilor sau alte probleme fizice evident deranjante si intens vizibile. Tehnologia de astazi permite insa stergerea de chipul nostru a tuturor problemelor intr-un mod cat mai putin invaziv, iar pentru persoanele care doresc un ten curat si un lifting perfect, s-au creat game de produse cosmetice care sa intervina acolo unde bisturiul reprezinta doar un moft.


Gama Eucerin Volume Filler vine in ajutor femeilor care isi doresc sa reintinereasca usor si fara nici un chin, si cuprinde trei produse: crema de zi, crema de noapte si crema pentru conturul ochilor.

Ingredientele active ale gamei:
Magnolol - extractul din magnolie, stimuleaza sinteza de catre celulele grase a moleculelor de adiponectina, regland astfel productia de colagen in derm.
Oligopeptidele - stimuleaza reteaua de colagen din derm, astfel incat sa compenseze pierderea determinata de imbatranire, consolidand structura pielii.
Acidul hialuronic - creste capacitatea de legare a apei in epiderm, mentinand astfel gradul de hidratare optim al pielii, deci lupta impotriva ridurilor din interior.

Incerc de mai bine de o luna de zile aceste produse cosmetice antirid Eucerin , si astfel ca astazi va pot veni in ajutor cu un review just care sa va ajute sa va decideti daca cele doua creme pentru ten cat si crema destinata conturului ochilor vi se vor potrivi. Mentionez ca atat eu cat si mama mea am folosit produsele si desigur ca nu ne-am bagat degetele in recipient, ci folosim o spatula de plactic pentru a lua crema dupa care o spalam si o igienizam pentru ca urmatoarele folosiri sa fie lipsite de incidente neplacute. Am deprins acest obicei inca de prin primii ani ai facultatii cand am descoperit cat de usor este sa imi incarc tenul cu bacterii si germeni care imi pot provoca reactii alergice si cosuri, cu niste obiceiuri si gesturi pe care le consideram a fi naturale si lipsite de urmari grave asupra pielii mele. Desigur ca niciodata nu este prea tarziu sa iti schimbi comportamentul si nici rutina de ingrijire corespunzatoare.

Si totusi, ce spune tenul meu despre aceasta gama?! Ei bine, o adora! Nu credeam initial ca voi folosi aceste produse pentru ca sincera sa fiu, nu am considerat ca mi se potriveste sau ca voi avea nevoie de un ajutor puternic pentru combaterea ridurilor de expresie dar stiti cum stau treburile si cum pe parcurs ne dam defapt seama ca niciodata nu este prea tarziu pentru a ne imbunatati aspectul fizic! Consider ca desi Volume Filler se potriveste unui ten matur, lipsit de vitalitate si stralucire, se poate adresa fara nici o problema si unui ten tanar, dar cu riduri adanci si precoce precum este al meu. Ma chinui de ceva timp sa ascund sau sa reduc adancimea celor prezente in jurul ochilor si a nasului, dar pana mai devreme, nimic nu dadea roade si m-am conformat cu ideea ca o crema minune chiar nu exista. Am insistat cu hidratarea interna intrucat nivelul apei poate influenta elasticitatea pielii dar din fericire, si crema aceasta m-a ajutat sa sterg in doar 2 saptamani de pe chip, urmele zonelor ce mai puneau in dificultate de fiecare data cand ma machiam si adunau fondul de ten in ele rezultatul fiind unul murdar si neuniform.

Consistenta sa onctuoasa m-a facut sa imi ridic numeroase intrebari cu privire la compatibilitatea sa cu cea a tipului de ten pe care il detin. Pot spune ca sunt cu adevarat norocoasa ca ne-am inteles de minune deoarece produsul, desi nu se absoarbe in piele in totalitate, lasa deasupra pielii un film protector si alunecos (fara luciu!) peste care produsele de make-up aproape ca aluneca fara sa se stranga mai apoi in colturi si liniile fine. De asemenea nici transferul acestora pe telefon nu a fost sporit ci a fost normal ca si cand as fi purtat crema mea de zi normala pe ten, deci pentru aceasta, acord un mare plus cremei Eucerin pentru timpul zilei.

Efectul de lifting, vizibil ori ba?
Vizibil dragile mele! Cu adevarat surprinsa de cat de bine actioneaza gama asupra problemelor tenului meu si al mamei mele intr-un timp atat de scurt. O imbunatatire considerabila a volumului pielii in special pe chipul mamei mele, iar diminuarea ridurilor de expresie un alt rezultat de mare efect si mult asteptat.
Dupa doar 2 saptamani, am observat cum s-au sters efectiv cu "buretele: urmele de oboseala si cum chipul s-a luminat de la aceste produse carora poate inainte de a le avea, nu le-as fi acordat nici o sansa. Volumul este cu adevarat refacut la nivelul tenului, pielea reintinerita si perfect intinsa in timp ce un parfum suav si placut imbraca bland pielea fara a o irita. O hidratare optima, o ingrijire perfecta si rezultat de milioane. Da, asa as putea caracteriza pana acum cele doua creme ce formeaza o rutina completa pentru un ten fericit , insa descoperirea cea mai interesanta:

Crema pentru conturul ochilor! O adevarata surpriza placuta pentru mine si mama mea care pana sa dam de ea, traiam cu impresia ca nu exista nici o diferenta intre cremele destinate ingrijirii tenului si cele zonei ochilor, fiind mai mult o risipa de bani inutila, but then again, asteptarile pot fi depasite, dar de data aceasta nu dupa 2 saptamani, ci dupa doar 5 zile! Nu am crezut vreodata ca voi spune ca sunt dependenta de aceasta crema cu efect lifting pentru ochi , dar s-a intamplat! Mi se potriveste manusa acest produs, si de cand il folosesc, aproape ca am si uitat corectorul care se strange in riduri dupa doar o ora, sau de cearcanele adanci care trebuie acoperite de urgenta! Un efect de lifting si de diminuare a ridurilor foarte bun intr-un timp foarte scurt. Mai citisem pe blog despre aceasta crema 'minune' dar zau ca nu le dadeam crezare...Va dati seama cat de entuziasmata am fost de rezultatele obtinute cu ajutorul acestei game si cat de fericit este tenul meu ca la varsta pe care o are nici un rid sau urma de oboseala nu se intrezareste !

 Ma declar multimita si fana numarul 1 al acestei game de la Eucerin si cred ca voi continua sa o folosesc de astazi inainte deoarece nimic incercat pana acum pentru stoparea accentuarii acestor linii uracioase nu a dat roade. Consider ca este o gama adaptabila si potrivita pentru orice varsta.O recomand din suflet tuturor femeilor care isi doresc sa amane interventia chirurgicala de "refill" a volumului natural al tenului si care doresc riduri diminuate si un ten mai luminos si plin de elasticitate.

Un comentariu: