duminică, 6 iulie 2014

Review: Kera Densi Volume

Cand am ajuns acasa prietena mea zilele trecute, mi-a facut cadou un balsam pentru par, un sampon si o crema stiind cat de mult imi plac cosmeticele si noutatile. Va dati seama ca nu le-am putut refuza, desi scapul meu sensibil nu accepta orice fel de sampon, dar ca de obicei m-am riscat de dragul testarii, dar si pentru ca produsele au un parfum incantator care m-a ademenit imediat.


Astazi mi-am propus sa va spun cateva cuvinte despre noul balsam de par de la Kera Densi-Volume.
Am mai auzit de aceasta gama, dar sincera sa fiu, nu m-a atras atat de tare incat sa o cumpar. Densi Volume se adreseaza parului fara volum, cu fire subtiri. Cred ca se potriveste insa pentru orice tip de par si asta se datoreaza faptului ca produsul are o consistenta lichida si o textura lejera care nu ingreuneaza parul si astfel rezultatul este un par mai fin, mai lejer care se coafeaza cu usurinta. Nu imi place faptul ca din cauza acestei consistente lichide, si a formei recipientului, balsamul tinde sa se risipeasca mult prea rapid. Parfumul sau este foarte slabut; initial am zis ca nu este cu  nimic special, simtit mai mult o tenta de plastic insa pe parcurs am descoperit o usoara tenta de pepene rosu dar care nu se mentine pe par nici macar dupa clatire si uscare. Consider ca este un produs ok pentru vara in special, pentru ca nu imbacseste parul, il descurca cu usurinta, nu ofera un parfum intens deranjant si pentru ca are un pret relativ mic avand in vedere calitatea sa. Nu cred ca voi cumpara pe viitor un produs din aceasta gama pentru ca nu m-a impresionat cu absolut nimic acest balsam, insa asta nu inseamna ca voua nu o sa va placa.

Un comentariu: