joi, 10 iulie 2014

Review: Sampon Auchan cu Shea

O noua zi, o noua aventura pentru parul meu! Credeati ca m-am oprit din testat diferite game de sampoane?Pai evident ca nu, iar cel pe care il voi prezenta astazi are un parfum care m-a cucerit din prima, iar cantitatea generoasa de produs din recipient este un mare plus avand in vedere pretul sau foarte mic!

Daca ma intrebati cand l-am achizitionat, sincer va spun ca nu stiu! Cel mai probabil intr-una din iesirile cu fetele la o inghetata, si cum de obicei Palas este in drumul nostru, dam o tura si prin Auchan pentru oferte si cateva alte dulciuri, si desigur ca raionul de cosmetice nu este ocolit, ba chiar uneori mergem tinta spre acela si abia apoi ne facem restul cumparaturilor. Dar cum ziceam, initial am crezut ca nu mi se va potrivi si ca ma voi umple de matreata dar tare mi-a fost mirarea cand am sesizat ca scapul imi ramane curat iar parul extrem de lucios si de matasos! Este un sampon marca proprie Auchan cu unt de shea foarte hranitor. Recipientul contine 500 de ml de produs care are o consistenta potrivita pentru un sampon, o culoare alba sidefie, si care face o spuma foarte bogata placut parfumata care mai apoi se simte printre parul uscat chiar si dupa 2 zile.Cel mai mult imi place senzatia de par curat si fin dupa spalare, care se ingrasa mult mai greu, deci pot spune ca asigura o curatare blanda insa foarte eficace precum o face si samponul meu preferat Krauter.

Sunt multumita de acest sampon si cred ca este o descoperire foarte reusita si cu siguranta incepand de astazi, se va numara printre produsele preferate ale acestei veri fiind folosit cu regularitate si indeplinind cu usurinta cerintele mele pentru un par de invidiat!

Un comentariu: