marți, 22 iulie 2014

Review: Trio Fard Paese

In ultima perioada am cam renuntat la machiaj. Nu prea am avut timp sa imi ofer un make-up elaborat, astfel ca in mare parte ritualul meu de infrumusetare a constat doar din aplicarea unui fond de ten lejer, un rimel, un ruj si eventual o linie de tus trasata mai mult sau mai putin dreapta, dar trecem peste...

Fardul de pleoape de la Paese pe care l-am incercat recent pot spune ca imi place insa nu mi se potriveste. Trio-ul de culori nu este chiar ceea ce imi place, pentru ca in general nu port decat nuante nude, simple iar cele inchise nu sunt deloc alegerea mea. In ceea ce priveste insa rezistenta si intensitatea culorilor, acest mini set de farduri exceleaza.


Am fost placut impresionata de cat de pigmentate sunt fardurile. Eu le-am incercat rapid intr-o dimineata si mi-a placut mult ca sunt rezistente si ca se lucreaza frumos cu ele. Nu sunt deloc prafoase, se intind cu usurinta pe pleoapa si nu s-au adunat in timpul zilei ma mijloc. Se demachiaza cu usurinta.
Cum va ziceam mai sus, fardurile sunt foarte bune, insa in aceasta combinatie nu imi plac. Nu mi se potrivesc nuantele si nu le voi ma incerca pe viitor ci le voi oferi cuiva care stiu ca ii vor trebui. Ma gandeam chiar sa le pun la un giveaway rapid dar nu stiu ce parere aveti voi despre acest lucru avand in vedere ca a fost incercat setul de mine o singura data cu o pensula desigur, asa ca astept sa imi spuneti daca ati fi de acord sa fie oferit la un concurs rapid ori nu. Pana atunci astept sa imi spuneti ce produse Paese ati mai incercat voi si daca v-au placut! Pupici!

3 comentarii:

  1. sunt foarte simpatice nuantele si daca mai sunt si pigmentate... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Looks so great!
    Kisses from Austria!
    :*
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. what a nice make up product. :)
    rinx
    http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere