miercuri, 9 iulie 2014

Romwe Giveaway! :)

Stiu ca am lipsit din peisaj in ultima vreme, dar mi-a fost destul de greu sa imi impart timpul intre toate activitatile care mi se deruleaza astazi dar asta nu inseamna ca am uitat de voi! Ieri am primit o minunata veste, asa ca pentru a sarbatori, va invit cu mare drag la un concurs sponsorizat de ROMWE care ofera o superba pereche de pantaloni scurti pentru una dintre voi!

Romwe Black Lace Shorts Giveaway! Open worldwide & Free shipping!
$9.99 only, 63% off, but for 24 hours on 10th July
How to get: 
1.Add a comment to show your love to the shorts at its product page
 2. Tell me you have done it by leaving me a comment following this post.


1.Adauga un comentariu in care sa iti spui parerea despre aceasta pereche de pantaloni scurti aici (click)
2.Vino inapoi la postarea mea si lasa-mi un comentariu in care sa imi spui ca ai facut acest lucru :)

Super simplu, nu-i asa? Giveaway-ul este deschis INTERNATIONAL si incepe astazi 9.07 si se termina pe data de 16.07 cand voi realiza extragerea cu ajutorul site-ului Random.org.De livrarea premiului se va ocupa site-ul Romwe si veti fi scutiti de orice taxa de transport.

Mult succes!

Din cauza unei neintelegeri (din partea mea), concursul s-a mutat pe facebook.Persoanele inscrise pana acum la aceasta postare vor intra in lista de participanti.Imi cer scuze pentru greseala! :)

6 comentarii: