sâmbătă, 19 iulie 2014

Sunday Post

A trecut atat de mult timp de cand nu m-am mai ocupat de aceasta sectiune a blogului in care va mai povesteam ce am mai facut in weekend...Cred ca aglomeratia din ultima perioada cat si stresul si-au spus cuvantul dar astazi parca am recuperat! Am stat acasa degeaba, in pijamale toata ziua cu inghetata langa mine, mancare proaspat facuta de mama mea care ma rasfata cum stie mai bine, si m-am uitat la un fil de suflet, pe care il uitasem si care iarasi m-a facut sa plang ... Sunt sigura ca si voi il stiti pentru ca nu este nou, ba chiar foarte popular printre fete si se numeste Tres Metros Sobre El Cielo...
Inainte de aceasta varianta spaniola, vazusem filmul italian si mi-a placut la fel de mult dar parca am o mai mare afinitate pentru varianta facuta in 2012 de spanioli. Ca de fiecare data, am suferit alaturi de personaje si pot spune ca nu, nu sunt o romantica si nici foarte sensibila in ceea ce priveste filmele, dar acesta....acesta este the one and only! Povestea care m-a tinut cu sufletul la gura, si desi cunosc pe dinafara replicile personajelor, nu ma plictisesc nici o secunda si vars de fiecare data aceeasi cantitate de lacrimi ca si la inceput...

A plouat mult inca de dimineata...Am avut in sfarsit timpul necesar pentru a face ordine in camera mea din casa parintilor, si mi-am aranjat lucrurile pe care nu le voi mai lua cu mine inapoi la facultate, si apoi dupa ce am vazut filmul si m-am mai relaxat, mi-am dat seama ca anul acesta de scoala a trecut prea repede...Simt ca nu s-a intamplat nimic extraordinar si imi pare rau ca nu am putut sa fac poze atunci cand am avut momente importante de impartit cu prietenii mei dragi. De ceva timp parca nu se mai leaga de mana mea aparatul foto si nici telefonul, si imi pare rau pentru ca amintirile pe fotografii raman o vesnicie. Este pacat sa pierdem atat de multe momente frumoasa in praful pe care timpul il aseaza peste umerii nostri, dar oare cand sa mai gasim ragaz pentru ele in aceata lume agitata? Ma gasesc din ce in ce mai greu disponibila pentru mine insami in unele perioade si nu stiu cum sa fac sa recuperez tot ceea ce pierd...
Am totusi in minte o idee frumoasa pentru viitor in ceea ce priveste surprinderea evenimentelor importante din viata mea, dar chiar si a nimicurilor care ma fac fericita pe mine si pe cei din jur si am de gand ca incepand chiar de maine sa pun in aplicare planul! Acum cat nu e prea tarziu, asa-i?

Totusi sunt foarte bucuroasa de o alta chestie: mi-am invins cateva temeri si ma simt mult mai bine. Am inceput sa pozez si pentru outfit-uri recent si ma bucura enorm acest lucru pentru ca nu stiu care este explicatia pentru temerea mea pentru postari ale tinutelor mele..poate frica de a iesi in evidenta sau de a fi judecata de noi prea aspru, iar asta este un alt lucru ce trebuie schimbat urgent la caracterul meu!
Dar o luam pe rand, ca doar trebuie sa incepem schimbarile treptat pentru a ne adapta complet la noua viata.Pana atunci insa, imi iau liber si mai pun un film sa ruleze.Imi este foarte dor de iubitul meu care a plecat in America de o luna si jumatate, si pentru a ma simti mai in atmosfera de acasa de la noi, incerc sa ma uit la filme si sa dezbatem prin mesaje cat de bun sau nu a fost...Desigur ca majoritatea sunt alese la sfatul acestuia pentru ca am incredere in alegerile lui si stie cel mai bine si ce mi-ar placea sau nu. Este ca un adevarat portal de filme va zic! Are o memorie incredibila cand vine vorba de actori, actiune, gen si tare bine mai imi este cand primesc recomandari pentru diferite stari emotionale. Pot spune ca este sufletul meu pereche din toate punctele de vedere pentru ca ma cunoaste in totalitate...

Dar gata, in aceasta seara nu imi ramane decat sa ma rasfat cu o noua crema de corp de la PellAmar pe care o ador deja si cu un scurt episod din The Big Bang Theory pentru a-mi readuce starea de bucurie inapoi :)
Un weekend cat mai placut va doresc dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu